Los bericht bekijken
Oud 27 december 2005, 11:53   #9
kattemie
I am not my hair
 
kattemie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 april 2005
Berichten: 173
Hoi Bas, bedankt voor je reactie.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bas1979
Hoe zit t met vergoedingen voor jouw behandelingen?
Worden alternatieve geneeswijzen en haarstuk etc vergoed?

Ik heb een klein gedeelte van de kosten van mijn haarwerk vergoed gekregen. Hetzelfde geldt voor de alternatieve behandelingen. De acupuncturist en de homeopaat werden nog vergoed, maar de voedingssupplementen en fytotherapie medicatie die ik nu gebruik, zijn voor mijn eigen rekening. En dat is een dure grap, dat kan ik je verzekeren. Ik overweeg nu ook om er mee te stoppen, omdat het tot nu toe geen enkel zichtbaar resultaat heeft gehad.


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bas1979
Ervaar je veel of continue stress, denk je goed aan gezonde en voldoende voeding, neem je afdoende rust en slaap? Ik hoop 't wel voor je, zo niet.. dan raad ik je aan om daar bewust mee aan de slag te gaan omdat het van invloed kan zijn.


Dat zijn inderdaad zaken waar ik mee bezig ben, maar daar ben ik al langer mee bezig omdat ik weet dat ik daar gevoelig voor ben. Ik ben snel gestressd en moet bewust regelmatig ontspannen, sporten, mediteren om daar goed mee om te kunnen gaan. De laatste maanden ben ik me gaan verdiepen in de beginselen van het buddhisme. Het biedt me veel handvaten en oefeningen voor ontspanning en bewustwording. Een aanrader!

Succes!

Karen
__________________
* Mijn informatiepagina over alopecia: www.kaleplekkensite.tk *
kattemie is offline   Met citaat reageren