Los bericht bekijken
Oud 3 augustus 2020, 17:59   #18
roel2000
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 december 2019
Berichten: 112
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Iliasilias Bekijk bericht
Zo te zien zijn er nog steeds mensen die in de HASCI fabels nog intrappen!
Blijkbaar kunnen mensen voor deze HASCI oplichterij niet vaak genoeg gewaarschuwd worden.

Je gaat bij HASCI met een volle donorgebied naar binnen, en een volle bankrekening, en je komt eruit als een kaalgeplukt kip met hier en daar wat donshaar.

Je donorgebied wordt daarna zo goed als onbruikbaar, en zit net als het ontvangstgebied vol ingegroeide haren.
Dit vanwege de halve haarzakjes die niet genoeg kracht hebben om de haren door de hoofdhuid heen te drukken.
Behalve dit, zorgen de ingegroeide haartjes in de hoofdhuid ook voor roodheid, ontstekingen, jeuk en irritatie.

En in het aller allerbeste geval kom je naar buiten als Frans Bauer!
Doet me denken aan medikliniek die nu alleen cijfers zoals 9 en 10 zetten.

Ze hebben deze review ook verwijderd.

Komt van medkliniek

Van berto

Haartransplantatie gedaan, op de 3 weken controle na helemaal geen nazorg meer gehad. Ook niet gebeld voor resultaat foto’s oid. Met dr Talat Karaarts in gesprek geweest en vervolgens door twee meiden geopereerd. Een van hen was nog maar net in NL aangezien ze de taal niet sprak. Zij hebben beide voor een groot kaal vlak gezorgd op mijn achterhoofd, geen vloeiende overloop van volume.

80% is bovenop wel blijven zitten maar er is wel een vreemde haargrens gezet en mijn haar pluist.

Als je een offerte krijgt is 50% daarvan het juiste bedrag.


Eentje had schroeven opgelopen bij medikliniek en kreeg 4000,- euro als schade door een domme foutje finale kwijt schelding getekend. De kosten waren dus het zelfde als de haartransplantie. Ik zou naar een letsel schade advocaat gaan. Tucht college erop zetten.

Laatst gewijzigd door roel2000; 3 augustus 2020 om 18:08
roel2000 is offline   Met citaat reageren