Los bericht bekijken
Oud 18 oktober 2018, 18:54   #13
Reiziger010
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 september 2017
Berichten: 24
Geslacht:
Global Hair, 1 jaar later erg blij

Op de dag af een jaar geleden was ik 17 oktober 2017 twee nachten in Istanbul, onder begeleiding van Berkant. Verreweg de goedkoopste aanbieder, plus een dag minder dan de 'gewone' organisaties - en toch door Berkant's aanpak overtuigd van de professionaliteit.

Dat bleek terecht, in de kliniek en tijdens het vervolgtraject. En ook het resultaat maakt mij en iedereen om mij heen erg blij.

In het hele natraject heb ik geen 'dure' middelen gebruikt, alleen door Berkant aangeraden shampoo.

One picture tells more ... en officieel zal het nog iets beter en dikker worden. Overigens heb ik voor de foto's geen gel gebruikt, tevens zoals jullie zien bewust 'harde' belichting, dus in minder fel licht en met wat gel ziet het er nog beter uit. Ook wanneer ik het wat langer laat groeien, ik zal over een paar maanden (dan ook de 14 maanden erop) weer posten.

Global Hair is nog steeds zeer actief, heb meerdere malen telefoontjes gehad van klanten 'voor' en 'na', altijd positief en ik kan hen dan ook zeker aanraden. Qua prijs, qua aanpak en qua resultaat.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg 1 jaar boven.jpg‎ (145,8 KB, 276x gelezen)
Bestandstype: jpg 1 jaar totaal.jpg‎ (45,6 KB, 206x gelezen)
Bestandstype: jpg 1 jaar zijkant links.jpg‎ (147,3 KB, 214x gelezen)
Bestandstype: jpg 1 jaar zijkant rechts.jpg‎ (147,4 KB, 181x gelezen)
Bestandstype: jpg 1 jaar totaal 2.jpg‎ (159,8 KB, 196x gelezen)
Reiziger010 is offline   Met citaat reageren