Los bericht bekijken
Oud 20 augustus 2018, 23:44   #3
Gor
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 december 2016
Berichten: 10
Geslacht:
Wat vervelend dat je er ook zo’n last van hebt! We hebben wat dat betreft best veel gemeen.

Volgens de dermatoloog heeft een haarwortelonderzoek geen nut omdat de haaruitval volgens haar vanwege langdurige stress van vroeger is, en dat het vanzelf wel zou stoppen. Ze had 2 trektesten gedaan, en me haar liet heel makkelijk los. Ze zag veel schilfers, maar dat was volgens haar normaal. Eerst raadde ze amenixil aan dat me haarwortels/zakje zou versterken. Natuurlijk hielp dit niet, en daarna ben ik zelf maar gaan dokteren. Ik heb ongeveer een maand ketoconazol shampoo gebruikt vanwege al die schilfers, jeuk en vettig haar. De schilfers werden indd minder, maar mijn hoofdhuid brand nog elke dag en doet pijn en het wordt heel snel vet.

Vorige maand was ik weer bij de huisarts, en die zei dat het een veelvoorkomend probleem is maar dat er echt niks aan te doen is en dat er elke week veel mensen in zijn praktijk komen vanwege haaruitval. Ik heb ook besloten om er niet meer mee naar de huisarts te gaan want ik word neergezet als een zeur. Het is gewoon zo slopend dat het al jaren bezig is, maar dat ik gewoon geen duidelijkheid heb.

Ik ben nu zelf op zoek naar een haarkliniek waar geen verwijsbrief nodig is voor een haarwortelonderzoek.

Ik hoop dat jij wel meer duidelijkheid krijgt bij de dermatoloog!
Gor is offline   Met citaat reageren