Los bericht bekijken
Oud 31 maart 2018, 23:35   #11
Haired
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 februari 2009
Berichten: 157
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Daams Bekijk bericht
Oke oke. En dan swiss lace of dat dikkere? Bij mij is het nu ook de skin die soms erg jeukt.

Heb je dan wel aan de buitekant een randje skin om de tape op te bevestigen? Anders wordt het gaas na verloop van tijd erg vies lijkt.me?
Volgens mij kan Swiss lace ook prima Daams. Ik draag op dit moment een Swiss lace haarwerk, besteld bij Tophaar in 2016 en heb begin 2017 opgezet en draag het ruim 1 jaar na dato nog steeds. Wel ca 5x bijgeknoopt ivm kale plekken. Maar base blijft oerstevig. Ik bestel al 25 jaar Swiss lace bij inmiddels een kleine 10 leveranciers.. soms simultaan aan elkaar. De laatste 3 jaren bestel ik eigenlijk alleen bij 1x. Maar kan ook anders.

Ik zou uitkijken om van een licht ingeknoopte skin, wat natuurlijker oogt, naar een licht ingeknoopte lace (gaas) haarwerk te gaan, want bij lace zie je de knoopjes duidelijker.. Je vraagt om de knoopjes te bleken, maar in de praktijk wordt nooit/amper gebleekt merk ik. Dus kijk uit met te licht bij lace/gaas. Kies een goed voorlichtende leverancier die je diverse soorten haarwerken op de plank gelijk kan laten zien en de voor- en nadelen zeer helder en duidelijk kan vertellen. Anders neem je na je skin weer iets waar je mogelijk bedenkingen bij had..
Succes.
Haired is offline   Met citaat reageren