Los bericht bekijken
Oud 11 oktober 2018, 08:58   #4
logitec
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 oktober 2018
Berichten: 3
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Reet Bekijk bericht
Normaal gesproken is het vanaf foto's beoordelen niet accuraat te doen vind ik, maar in jouw geval durf ik wel te zeggen dat je je voorlopig geen zorgen hoef te maken. Wat de toekomst brengt weet je nooit natuurlijk. Maar als je om de zoveel tijd zulke foto's laat beoordelen dan ben je er ook op tijd bij, mócht je ooit last krijgen van haarproblemen. Probeer wel altijd vanaf dezelfde hoek en lichtinval te fotograferen want dan heb je het beste vergelijkingsmateriaal. Maar nu nog helemaal niks raars te zien, of maakte je je zorgen over het 'wervelwindje'? Is supernormaal!
Bedankt voor je reactie, goed om te horen!

Ik merkte sinds september opeens tijdens het douchen dat er haren aan m'n hand zaten tijdens het wassen. Schrok een beetje, maar niet echt meer bij stilgestaan en opgelet totdat ik 2 week geleden er opeens weer aan dacht (werd getriggered door iets dat ik las oid).

Sinds toen ben ik overal op gaan letten en merk ik tijdens het douchen / stylen dat er veel haren aan m'n handen zitten. Soms wel tientallen van wat ik kan zien. Ook als ik met m'n handen door m'n haar ga zitten er bijna altijd een paar haren aan.
Ben toen ook begonnen om te kijken of mijn haar dunner aan het worden is, vandaar dat ik foto's heb geplaatst. Heb ook foto's met vroeger vergeleken, gekeken naar terugtrekkende haarlijn/inhammen, maar er is geen enkel verschil met vroeger (2+ jaar terug).

Probleem is dat ik dus moeilijk kan inschatten of
1) ik tijdelijk wat meer haar verlies ivm najaar? (kan me nog herinneren dat ik in juni een moment dacht dat mijn haar echt dikker was dan normaal)
2) dit normaal is voor mij maar er nu constant op let (zou kunnen, aangezien het voor het eerst in september op viel en vervolgens 2 weken niet meer op gelet heb en ook niet meer is opgevallen totdat ik er weer aan herinnerd werd)
3) mijn haar aan het uitdunnen is (maar kan daar zelf nog geen bewijs voor vinden op m'n hoofd zelf)
logitec is offline   Met citaat reageren