Los bericht bekijken
Oud 15 juli 2019, 21:55   #37
Morientes
HaarWeb lid
 
Morientes's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 december 2004
Berichten: 592
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pionier Bekijk bericht
Op lange termijn kan ik zeker geloven dat meer dan 50% bijwerkingen krijgt. Zoals ik zei, dit is geen aspirine dat je inneemt maar een antagonist van één van de belangrijkste hormone van een man.



En ja ik geloof liever dermatologen en mede kalende mannen die het middel hebben ingenomen dan een groot pharma bedrijf met een twijfelachtig verleden. Te veel mensen hier hebben een te groot vertrouwen in de studies van pharma bedrijven, achja.


Weeral, de invloed van voedsel op je hormonen is van een COMPLEET ander niveau dan een drug dat transexuelen ook gebruiken. Ja, dat wist je misschien niet, maar mannen die vrouw willen worden gebruiken Finasteride als één van de eerste middelen om vrouw te worden. Maar hé, fina is zo onschuldig toch?




Wat een onzin kraam je allemaal uit. Transseksuele mannen willen finasteride wel eens naast oestrogeen injecties gebruiken om hun haar te behouden. Er zijn wel eens wat controversiële tests gedaan met finasteride maar om nou te stellen dat dit één van de eerste middelen is is gewoon complete bullshit.

Jij doet net of de FDA trials naar propecia/proscar onzin zijn. Hier zijn 100en mannen meerdere jaren gevolgd waaruit bleek dat de bijwerkingen tussen gebruikers en placebo nagenoeg gelijk waren.

Maargoed deze discussie is al zovaak gevoerd, kan weer aan de ellenlange lijst toegevoegd worden.

Laten we weer on topic gaan naar topical vs orale fina
__________________
Regime:

Essengen 6 Plus 1ml s'avonds
Morientes is offline   Met citaat reageren