Los bericht bekijken
Oud 16 juli 2019, 11:00   #40
minten
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 november 2013
Berichten: 390
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pionier Bekijk bericht
"Finasteride is sometimes used in hormone replacement therapy for transgender women due to its antiandrogenic effects, in combination with a form of estrogen."
precies ja. fina tegen haarverlies, oestrogeen voor de vervrouwelijking. een transgender zonder haarverlies slikt geen fina, echt niet. sterker nog, fina op zichzelf verhoogt de testosteronspiegel in plaats van het te verlagen. nogmaals, als het je echt zo veel boeit, bel het VU.

weet je, je mag zelf geloven in al deze onzin, maar als je het op het fora wil gaan verspreiden om anderen bang te maken moet je echt zorgen dat je wat meer kennis hebt over waar je het eigenlijk over hebt.
het komt op mij steeds meer over alsof feiten je uberhaupt niet zoveel boeien en je vooral jaloers bent op die enorme aantallen mensen die fina zonder bijwerkingen en met optimaal effect kunnen slikken. ik vind het oprecht lullig voor je dat het voor jou anders was, maar laat het los joh.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pionier Bekijk bericht
ik hoop gewoon dat jonge mannen meer gaan nadenken in plaats van enkel naar de "officiële studies" te kijken.
Ik hoop dat jonge mannen zelf nadenken, zelf hun afweging maken en niet in de komende jaren een groot deel van hun haar verliezen vanwege spookverhaaltjes van een paar verbitterde ex-gebruikers.

Laatst gewijzigd door minten; 16 juli 2019 om 11:06
minten is offline   Met citaat reageren