Los bericht bekijken
Oud 16 juli 2019, 11:38   #41
Pionier
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 augustus 2016
Berichten: 289
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door minten Bekijk bericht
precies ja. fina tegen haarverlies, oestrogeen voor de vervrouwelijking. een transgender zonder haarverlies slikt geen fina, echt niet. sterker nog, fina op zichzelf verhoogt de testosteronspiegel in plaats van het te verlagen. nogmaals, als het je echt zo veel boeit, bel het VU.

weet je, je mag zelf geloven in al deze onzin, maar als je het op het fora wil gaan verspreiden om anderen bang te maken moet je echt zorgen dat je wat meer kennis hebt over waar je het eigenlijk over hebt.
het komt op mij steeds meer over alsof feiten je uberhaupt niet zoveel boeien en je vooral jaloers bent op die enorme aantallen mensen die fina zonder bijwerkingen en met optimaal effect kunnen slikken. ik vind het oprecht lullig voor je dat het voor jou anders was, maar laat het los joh.




Ik hoop dat jonge mannen zelf nadenken, zelf hun afweging maken en niet in de komende jaren een groot deel van hun haar verliezen vanwege spookverhaaltjes van een paar verbitterde ex-gebruikers.

Het is duidelijk dat je niet weet waar je over spreekt. Wist je zelfs dat finasteride was ontwikkelt voor vergroting van de prostaat tegen te gaan en niet voor haar?



En kan je niet lezen? Transgenders gebruiken het voor hun transitie, "due to its antiandrogenic effects" Weet je wel wat androgene zijn?



Achja, toen je het vergeleek met het dagelijks eten van voedsel wist ik al genoeg hoor.



Haha, spookverhaaltjes? Blijkbaar zien 50%+ op dit forum dan spoken?



Ik snap dat je dit niet wilt lezen aangezien je kalend en hopeloos bent, je wilt zo hard geloven dat fina veilig is...maar dat is het niet.



Mensen zoals jij zijn heel gevaarlijk, hormoon therapie aanraden aan jonge hopeloze kalende mannen en die na x tijd met nog meer problemen opzadelen. Schandalig eigenlijk.


@Morientes: Er moet zeker beter onderzoek worden gedaan door compleet onpartijdige groepen. En nieuwe polls zijn altijd goed.


De oude poll van dit forum heeft 500+ (ex) gebruikers van fina met 50% dat bijwerkingen ondervonden.









Pionier is offline   Met citaat reageren