Los bericht bekijken
Oud 22 februari 2019, 11:57   #148
mexicang
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 juni 2016
Berichten: 157
Geslacht:
Hi!
Ben ik weer eens. Ik had de laatste tijd veel aan mijn hoofd, dus vergat dit forum...

Marianne, wat klinkt jouw haaruitval heftig zeg... Ik had zo gehoopt dat het voor jou ook rustiger zou worden, maar niets is minder waar helaas...

Mijn haaruitval is nu echt nog de androgenetische uitval, ook niet echt fijn, want de voorkant is nu echt dun en vlassig en er is bar weinig mee te beginnen.

Het haarwerk heb ik inmiddels weer terug, maar deze gaat weer retour.
Ik ben er eigenlijk wel klaar mee, maar ze gaan er maar wat aan doen en anders ga ik bellen met de zorgverzekeraar.

Ik was niet tevreden over de scheiding en de dikte bovenop. Daarbij was het haar zo stug, het oogte echt droog.
Na erover gesproken te hebben zijn ze er mee aan de slag gegaan.

Bij ophalen viel mij meteen de kleur op, deze was veel beter en staat ook echt goed.
de scheiding is ook iets verlegd, met de fohn, want geknoopt is geknoopt.
Hier heb ik aangegeven heb verbazend te vinden dat ze een donkerdere front (huidskleur) hebben gebruikt ipv een lichte, want mijn hoofdhuid is toch echt licht, eerder wit dan huidskleur.
Zij gaf aan dat de front wel licht is, wat wel klopt, een lichte huidskleur, maar dat deze donker is geworden door het knopen van het donkere haar.

Maar wat mij mateloos ergert is dat er geen slag in zit.
Ik kan het er niet in krijgen, niet knedend, niet met een steiltang, niet met een krultang, niks. Als ik dat al doe word het gortdroog en is dat weer een ding.

En, de linkerkant is naar mijn mening echt te kort geknipt...

Dus nu heb ik vanmorgen gebeld en gezegd dat er wat aan moet gebeuren.
Het ligt zeker niet aan de vrouw die mij helpt, maar ik vermoed dat het bij het intake gewoon mis is gegaan. Maar, diegene met wie ik notabene 3 x heb gesproken, heeft mij dus ook 3 x MET krullend haar gezien. Of grove slag, beachwaves, die richting uit. Dat heb ik nu eenmaal, maar dat is niet geleverd.

Ik wacht het nu af wat ze er aan en wat ze er mee gaan doen, maar ik sta op het punt om de zorgverzekeraar te gaan bellen en te melden dat ze dit haarwerk niet moeten betalen, want ik wil eerst dat het goed is, daarna pas betalen.

Ik merk dan ook dat ik behoorlijk gefrustreerd begint te raken en bijna geneigd ben om ergens anders heen te gaan. Maar of dat nou wijsheid is....?

Ik weet, het is de eerste, ik leer er van.
Maar de frustratie komt ook van het feit dat als ik het op zet, ik zie dat het zo mooi staat, een mooie kleur, niet die vlassige lokken, en dat geeft mijn zelfvertrouwen echt een boost.
Maar, het haar is steiler dan steil. En dat heb ik niet. Dus klopt het spiegelbeeld ook niet.

Iemand tips?
mexicang is offline   Met citaat reageren