Los bericht bekijken
Oud 4 juni 2006, 18:34   #29
Tiuri
HaarWeb lid
 
Tiuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 5.706
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vince001
Het grootste probleem met minox, vind ik, is dat het niet te vervangen is. Fina of duta kun je ooit nog inwisselen voor een (topical) ar-receptor blocker of andersom.. of weet jij veel wat er ooit nog op de markt komt. Als je met minox stopt, is het gebeurd.

Daarnaast, als je zegt dat je de mid/frontal kunt behouden n je legt daar de onderzoeksresultaten voor de inhammen naast, dan denk ik eerlijk gezegd ook dat er slechts een kleine kans is dat je er profijt van zult hebben.

Ook niet onbelangrijk: Ik weet natuurlijk niet hoe groot je inhammen zijn, maar bij veel mannen misstaan ze absoluut niet . Sterker zo half 20, begin 30e worden ze ook nog wel eens als sexy gezien, is toch een teken van volwassenheid.

Maar om kort te gaan, zoals je je eigen situatie omschrijft, zou ik het eerlijk gezegd niet snel doen.. Veel risico's en beperkte kans op succes.

(Alhoewel ik zef ook nog altijd twijfel )
Inderdaad doe ik het voorlopig niet. Ik ga nog even door met spiro, kijken hoe dat uitpakt op de langere termijn. Idd is de minoxafhankelijkheid een groot potentieel probleem. Hoe groot dit probleem daadwerkelijk is weet ik niet, want tot nu toe is alleen bekend dat fina niet de hergroei van minox kan opvangen (volgens een kleine case-study!). Hoe dit zal zijn met toekomstige middeltjes als SHH of TB4 weet ik niet, maar wil ik het risico lopen?

De kern van het verhaal is zojuist prachtig verwoord door Nelis: ieder moet voorzich de afweging maken of hij/zij het waard vindt de eventueel levenslange verbintenis met minoxidil aan te gaan.
__________________
Momenteel inactief - raadpleeg collega's.

HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
HaarwoordenboekjeHuishoudelijk reglementSuggesties & feedback


Laatst gewijzigd door Tiuri; 4 juni 2006 om 18:36
Tiuri is offline