Los bericht bekijken
Oud 4 juni 2006, 20:03   #30
muriel
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 april 2006
Locatie: Antwerpen
Berichten: 29
ik gebruik nu toch al zeker een jaar of 4 2x per dag 4% (en nu sinds een dikke maand 5% van dr lee) en tegen mij hebben ze in leuven gezegd dat het voor de rest van mijn leven was EN tweemaal per dag. en dat de bedoeling uitsluitend was: niet verslechteren. Dus geen hoop op verbetering. nochtans, maar ik kan mezelf wel iets wijs maken, nu ik ook die spiro erbij gebruik (was één grote bestelling ) heb ik de indruk dat mijn haar wat dikker wordt, maar de lakmoesproef, daar waag ik me niet aan: met tweede handspiegel mijn bovenkant inspecteren!
wat ik idd ook wel vind: tis een grote ellende, je haar glanst niet meer van al die produkten maar toont zo droog en dof. en op foto's nog meer dan in het echt.

wat betreft de invloed op het hart: bij mij in ieder geval is er niets geen bijwerking op mijn hart. door mijn medisch verleden (elders hier op het forum te lezen: longembolen tgv dianapil) moet ik jaarlijks een groot cardiologisch onderzoek ondergaan en nog nooit is hieruit iets abnormaals gebleken.
__________________
tot nu:
dagelijks 2 * minoxidil 4mg, gemaakt door apotheker
dagelijks haarwassen met Vichy Dercos haaruitval (rode fles)
vanaf nu:
rooscure: niet meer
American Crew: nog niet
Guhl Antiroos: dagelijks (kruidvat)
minoxidil 5%: 2* daags (minoxidil.com)
spiro 2%: 's avonds (niet langer dan slechts 10 min voor de minox, om onaangename geuren te vermijden)
muriel is offline