Los bericht bekijken
Oud 10 april 2013, 20:11   #67
wesley1982
HaarWeb lid
 
wesley1982's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2008
Locatie: oostvlaanderen, belgie
Berichten: 2.960
Geslacht:
ik gebruik geen fina hoor....
ik slik al 5 jaar dutasteride , de veel sterkere variant van finasteride

het is best 1/6de arimidex dagelijk bij te nemen, ofwel op zijn minst 3x week ( als je susta gebruikt)
om alle processen onder controle te houden :

- fina/duta remt 5ar en dus dht
- arimidex de aromatizatie enzym afremt (oestrogeen) , daardoor neemt je vrije testo zelfs nog meer toe, welke weer gains in spieren kan geven...
dit voorkomt water-retentie (opgeblazen gezicht / lichaam) en gyno... (weet wel dat arimidex wel in hoge dosis net haaruitval kan veroorzaken, maar op 1/6de valt deze goed mee, redelijk safe)
de andere variant meer bio is een 95 extract van curcumin in dosis van 1200 tot 2000mg per dag , moet iets met peperextract bij zijn , voor verhoogde opname, eventueel vitamine c erbij slikken bij je curcumin dus samen, kan de opname nog wat verbeteren ( gezien curcumin moeilijk opneemt in de maag)

ik gebruik die van vitacost zelf, redelijk cheap voor hoge dosis.... ( ik gebruik deze wel voor meer het anti-kanker effect , inplaats voor powertraining, dat de mensen hier geen verkeerd beeld krijgen van mij )

goed we gaan hier wel heel erg of toppic nu hoor... het lijkt wel meer op een bodybuildingforum dan op een haarforum....
zolang je weet dat overal risicos aan vastzitten , snap je het wel...

verder heb ik mij paar dagen geleden zelfs meer als hobby een 1280x microscoop met pc occulator aangeschaft (kan dus opnames doen op pc , zelfs video-opnames ) en ik heb puur uit nieuwschierigheid , met een bang hart effe mijn zaad gecheckt , na 5 jaar als een gek meds slikken en smeren , ziet alles er kern gezond uit , was een plezier om zoveel beweging te zien
__________________
REGIME:
topical
:
-
minox 5% kirkland (10 en 15% geven geen extra boost)
- ru58841
- cb
- ahkcu
Schampoo's:
- redken scalp relief
- alpecin c1 cafeine
Suplementen:
- dutasteride (avodart) 1x dag (01-02-08)
- kelp & visolie caps
- msm 5000mg / biotine / silicium
apparaten:
- 1x dag 5min elektrische acupunctuur
- 3x week laserhelm 200 diodes 900mw
Situatie:
- 2725 FUT transplantatie istanbul (25-01-08)
- stabiel + hergroei
- 3x fitnessen 1x zwemmen en joggen
- 2509 FUE prohair (06/07-04-2010)
-----------
op 5-08-2009 prp gedaan bij prohair




Laatst gewijzigd door wesley1982; 11 april 2013 om 16:16
wesley1982 is offline   Met citaat reageren