Los bericht bekijken
Oud 24 maart 2002, 21:18   #3
monique3
HaarWeb lid
 
monique3's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 augustus 2001
Locatie: netherlands
Berichten: 642
aan eus,

Beste Eus,
heel goed van je dat je toch hebt verteld over je terugval.
En NEE, je bent de lessen en tips niet vergeten die je hier hebt kunnen lezen.
Die zijn er nog in je gedachten, alleen kun je die niet op tijd naar voren halen als je zo'n sterke drang hebt om te plukken.
Ik herken dat heel erg, zo van, ach eentje maakt niets uit.
Nee, dat maakt wel degelijk uit, ze zeggen toch weleens, : als er een schaap over de dam is.....
Ja zo werkt het ook met TTM, die eerste is zo belangrijk....
En het is gewoon heel erg moeilijk om aan die drang te weerstaan, maar echt, het kan!
Ik heb ook zoveel keren terug moeten vallen voor ik de kracht en de juiste gedachten gevonden had, en om die ook op het juiste moment naar voren te halen.
Maar het is zo dubbel he, want je hebt jezelf weer schade toegebracht, en die schade heeft weer tijd nodig om te herstellen. En tot dat hersteld is, kijk je elke dag tegen de schade aan.
Ja, ik weet het, het is gewoon klote, en ja, er zijn nog wel ergere dingen in de wereld, dat denk ik zelf dan ook weleens!!
Dus, net wat Bolleke gisteren schreef, we zijn sterk, maar ook wij zijn niet perfect, en reken er maar op dat je best nog weleens een keer zult terugvallen.
En schijnbaar heb je die nodig, om de dingen weer helder te krijgen, zo kijk ik er nu ook tegenaan.
Daarom wil ik het echt volhouden nu, omdat ik het al zo lang volhoud, en mijn haar weer teruggroeit.
Want als ik weer een keer pluk, wie weet hoe erg ik het dan doe, en misschien is dat de laatste druppel voor mijn haargroei om het dan op te geven.
Want dat is waar ik onbewust toch wel mee bezig ben.
Komt het allemaal terug,? Heb ik het niet te lang en te erg gedaan, het plukken?
Is mijn haargroei niet uitgeput? Heeft die Dr. niet tegen me gelogen?
Ach ja en ga zo maar door, in ieder geval wil ik niet meer plukken, want het lost niets op!!!!
Dus Eus en de anderen, geef niet op!!!
Sterkte van Monique3.

Laatst gewijzigd door monique3; 24 maart 2002 om 21:21
monique3 is offline   Met citaat reageren