Los bericht bekijken
Oud 13 oktober 2017, 09:09   #17
HairCoach
sdw
 
Geregistreerd: 21 februari 2008
Berichten: 1.256
Turkse klinieken kunnen zeker ook mooie resultaten leveren, maar om nu te zeggen dat nederlandse klinieken hier alleen maar van kunnen dromen, is in mijn beleving onzin.

Er zijn meerdere nederlandse en belgische klinieken die 55 Grafts/cm2 als dichtheid afgeven.

Bij Prohair was de behandelkamer bezetting 2 personen, Bij Veldhoven 6 personen en een arts die regelmatig binnenliep.

Bij Prohair ben ik de deur uitgelopen en heb niks meer gehoord, behalve toen ik hier wat schreef over mijn bezorgdheid. Mijn eindcontrole heb ik zelf om moeten vragen.

Bij Veldhoven ben ik gebeld over de voortgang, en was de opvolging een stuk beter.

Wat ik ermee wil zeggen; Het resultaat is ook afhankelijk van hoe iemand de meest cruciale eerste twee weken doorkomt. als je de voorschriften negeert, vraag je om een slecht resultaat.....
Maar als de kliniek verzaakt heeft om opvolging te geven, of achteraf roept dat je pech hebt (ik chargeer), ligt er achteraf wel een verantwoordelijkheid bij die kliniek om een gepaste oplossing te bieden (al is het een sigaar uit eigen doos).
__________________
Regime:
Finasteride(2001 tot 2003, herstart 02-2008 -> ) op di, do, za en zo,
Dutasteride 0,5mg op ma, wo en vr
Tuinen Super Haar Formule
Omega 3
Biotine (3000mcg per dag)
Vitamine D3 (2000mcg)
Toco-Sorb (1x/dag)
Spiruella MSM (6000mg per dag)
Revita & Alpecin Shampoo

Behandelingen:
1e HT: 2000; 650 grafts FUT dr. Feriduni inhammen.
2e HT: 2001; 700 grafts FUT dr. Villnow verdichting/herstel 1e behandeling.
3e HT: 07-2014; 2240 grafts FUE herstel eerdere behandelingen - Prohair
4e HT: 09-2016; 800 grafts Verdichting / Herstel haarlijn FUE - Kliniek Veldhoven.
5e HT: 12-2017; 600 grafts temples FUE - Kliniek Veldhoven


Status:
NW1
HairCoach is offline   Met citaat reageren