Los bericht bekijken
Oud 29 januari 2006, 11:06   #32
marly
HaarWeb lid
 
marly's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 september 2004
Locatie: Rijswijk
Berichten: 612
De term 'welvaartsziekte' stoort mij zeker wel. Ik trek mijn haar uit vanaf mijn 2de levensjaar,moge duidelijk zijn dat ik toen geen tv keek en boeken las. Dat zijn ook niet de enige momenten dat ik pluk,ook tijdens het werk vind ik wel een manier. Ik heb trouwens zeker 33 jaar de meeste haren in mijn slaap uitgetrokken.... overigens,die kele plek bij de monniken waar ik hier over las....die plek werd gewoon met een scheermes geschoren.
Ook had ik in die periode geen last van 'het moeten' in deze wereld..ik hoefde niet aardig gevonden te worden...geen vriendschappen en andere dingen te plannen...ik had geen stress.
Hiermee wil ik aangeven,dat ik het veel en veel te makkelijk vind om maar een etiketje met 'welvaartsziekte' op TTM te plakken. Het zit veel gecompliceerder in elkaar,helaas.
__________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie

Huishoudelijk regelement (Richtlijnen/Privacy/Disclaimer)

Help ons met HaarWeb!
Jullie suggesties en inbreng zijn voor ons belangrijk!

---------------------------------------------------------------------------------------------

Om de waarheid te vinden moet je jezelf aanvaarden,eniger krachtiger instrument bestaat niet.
Swami Prajnanpad
marly is offline   Met citaat reageren