Los bericht bekijken
Oud 11 december 2019, 13:21   #336
mexicang
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 juni 2016
Berichten: 157
Geslacht:
Hallo allemaal,

hoe is het met jullie?

Het is al even geleden dat ik hier ben geweest, het was druk en een hoop gebeurd.

Inmiddels ben ik wel gebeld door de haarwerker, maar ze hebben aangegeven dat zij niets voor mij kunnen doen. Ik heb wel een afspraak gemaakt en ik denk dat ik dit keer mijn man mee neem, om mij niet te laten overrulen. Want die man kan mooi praten, maar daar ben ik niet mee geholpen.

Mocht het zo zijn dat ze er niets mee kunnen dan ga ik het proberen te verkopen, dan hou ik er wellicht wel wat goeds aan over.
Of ik ga er mee naar een andere haarwerker om te kijken of zij er iets mee kunnen.

Op dit moment lijkt het wat beter te gaan. Ik slik nog altijd de candilocks, icm met een ander haarsupplement.
En nu het beter gaat moet ik nu echt gaan leren loslaten, minder stress toe te laten en meer tijd voor mijzelf te nemen. Maar ik vind het zo lastig.
Ik weet dat ik moet veranderen, zeker gezien de uitval grotendeels ook TE is.
Wat dat betreft zit ik wel vast, ik wil veranderen, ik weet dat het beter is, ik wil meer mindfull door het leven, wat relaxter.... alleen... hoe?

Ik loop al even bij een mensendieck therapeute die ook psychosomatisch therapeut is, maar toch heb ik nog niet genoeg handvatten.

Janneke, helpt de neofolics echt goed? Heb je het idee dat deze doen wat ze moeten doen?
Ik kwam van de week haarvitamine van OASE tegen, de beschrijving klinkt ook goed, maar ik durf niet zomaar over te stappen op een andere dan die ik nu neem...

Bijna kerst. En dus voor mij bijna vakantie. Ik ben er ook echt aan toe. Ik hoop dat ik de kerstvakantie kan benutten om eens relaxter in het leven te gaan staan. Het allerbelangrijkste is dat mijn hoofd eens leeg wordt. Ik stop er simpelweg te veel in, dat hou ik gewoon niet vol, dus ontploft het regelmatig ;-).

Voor iedereen: ik wens jullie hele fijne feestdagen, met iedereen om je heen die je lief is. Geniet van elkaar en op naar een mooi 2020, waarin wij hopelijk allemaal gezond mogen zijn en minder haarproblemen mogen hebben!
mexicang is offline   Met citaat reageren