Los bericht bekijken
Oud 2 september 2011, 13:48   #59
Rene38
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 augustus 2011
Berichten: 150
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rene38 Bekijk bericht
Vandaag het bezoek aan Tophaar. In een woord: GEWELDIG!

Het was 2 uur en drie kwartier heen en weer 2 uur en drie kwartier terug, maar een:

- hartelijk ontvangst;
- zeer ruime en goede voorlichting;
- persoonlijke aandacht;
- een op maat gesneden advies.

Volgende week de mal en daarna 12 weekjes geduld. En hiermee houdt mijn bijdrage aan dit forum op.

Bedankt iedereen!

René

En nog een aanvulling op deze zonnige dag

- Gesprek aan de hand van ingevulde vragenlijst;
- In het gesprek wordt je psychologisch niet ingepakt! Daar ben ik trouwens ook veel te nuchter voor;
- Contracten tekenen niet nodig;
- Prettig dat de manager lotgenoot is. Je kunt gewoon je vragen stellen. En ik had (als onervaren maar ook kritische koper van haarwerken) veel vragen. Dat was geen enkel probleem!
- Voor het eerst kon ik in een modellenboek bladeren. En het gekozen model is echt ! Nou willen jullie zeker weten hoe dat eruit ziet ?
- Een echte haarsalon! Geen overbodige luxe en absoluut niet een simpele pruikenwinkel!

Kortom. Ik vind ik Tophaar echt SUPER!

Noem het onervaren of naïef, maar ik zie geen echte nadelen aan een haarwerk. Het kost tijd, maar dat was ik voorheen kwijt aan mijn biohaar
En een haarwerk mag dan niet aanvoelen als echt haar, maar ik heb geen echt haar meer bovenop mijn bolletje En de kwaliteit van haarwerken is zo, dat het niet zichtbaar is voor een ander. Dat vind ik tenminste. Maar misschien kijk ik weer meer naar andere punten van het lichaam. En ik ga er altijd van uit, dat bij problemen de beide partijen er altijd uit moeten en kunnen komen. Een klant noch een bedrijf heeft in deze branche baat bij het afleveren van een slecht product!

Groeten,

René

Enne, ik zal t.z.t. een foto van het stoere, hippe coupe plaatsen.
Nog een leuk nieuwtje is, dat er in het ziekenhuis foto's en/of video gemaakt zal worden van voor en na de gelaatsbehandelingen. En dat zal dus inclusief het nieuwe haar zijn!

Laatst gewijzigd door Rene38; 2 september 2011 om 18:00
Rene38 is offline