Discussie: Setipiprant log
Los bericht bekijken
Oud 17 augustus 2018, 00:01   #192
DarkoMarco
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 augustus 2017
Berichten: 17
Geslacht:
Prima! Ik zie dat Seti aan populariteit wint. Ik heb er stiekem wel vertrouwen in hoe de volgende fase de medicatie zal doorstaan. Hoewel de dosering inderdaad verdomd hoog moet zijn. Ik laat het nu nog even over aan jou. Als het ook voor die prijs kan krijgen ben ik verkocht.

Ik heb voor mezelf op dit moment het volgende regime:

2x per dag minox.

Ik weet dat minox werkt. ik krijg haren op mijn wangen....en oorlellen zelfs Echter zie ik mijn haar dunner worden. Ik wil graag het gebruik minderen en mijn haren behouden, niet meer verliezen zoals nu. De reden dat ik wil verminderen is vanwege de collageen afbreuk wat ik opmerk. Ik heb 2 maanden lang een overdosis aan minox gehad. 6ml per dag.... Ik kreeg een bolle kop en zag er ongezond uit. Toch werkte het zeer goed.

Om dit te compenseren wil ik overstappen naar het volgende:
1x per dag minox (+ sinds 3 weken azelaic acid)
1x per dag zix
1x per dag RU58841 (hopelijk te combineren met zix)

Daarnaast zal ik binnenkort starten met Lion's Mane. Dit is vanwege het herstel van het vroegere drugsgebruik. Dit product verminderd het DHT gehalte met 30%. Het is niet plaatselijk, en werkt dus niet het zelfde als finasteride zover ik begrijp. Alsnog denk ik dat een bijdrage zal helpen. In combinatie met RU58841 hoop ik niet dat ik weer zo extreme bijwerkingen krijg zoals ik dat kreeg bij finasteride. Ik ben hier heel gevoelig voor. Waarschijnlijk zal ik op tijd stoppen.

Ik hoop dat de RU58841 minder in kracht van de bijwerkingen van fina zal zijn. Ik denk het wel. Ik heb de RU58841 besteld bij Kane. Ik bepaalde via bitcoin waardoor ik 25% korting kreeg. Ik vertrouw Lyphar van Alibaba die ook stoffen als dit verkoopt. Nadat ik RU58841 had besteld wilde ik voor het eerst gebruik maken van Alpha-GPC die ik gekocht had via Ebay uit Italie. Deze man had veel nootropic te koop. Op de achterkant stond dat het van Lypher vandaan kwam. Lypher verkoopt dus veel chemische stoffen. Als veel producten legitiem zijn, dan zal RU58841 dat ook wel zijn. Volgende keer bestel ik daar dan maar.

Toch hoop ik seti toe te voegen aan mijn regime. Ik wacht op de lab uitslag

Laatst gewijzigd door DarkoMarco; 17 augustus 2018 om 00:26
DarkoMarco is offline   Met citaat reageren