Discussie: Knoflook
Los bericht bekijken
Oud 15 oktober 2012, 22:10   #14
jeroen90
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 december 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 25
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door skydirk Bekijk bericht
Dat was toch vlugger. Maar ik was ook een week gaan windsurfen in Egypte en door de felle zon waren mijn haren ook voor een groot deel teruggekomen. Sindsdien zijn ze niet meer verdwenen omdat ik met vit D gestart was. Voordien had ik al ondervonden dat twee weken in de Zuiderse zon deden mijn haren ook steeds deed terugkomen. Dat ging zelfs onmiddelijk maar twee maanden later zat ik weer met plekken. Ik kan mij ook inbeelden dat er verschillende redenen zijn die alopecia veroorzaken en dat vit D ook niet bij iedereen zal werken. Alleszins kan het geen kwaad om vit D te nemen vermits het één van de vitamines is waarvan de meesten in Europa een tekort hebben. Misschien dat vit D ervoor zal zorgen dat het bij jou niet erger wordt maar dat je iets zou moeten doen om de haarwortels van je verdwenen haar te stimuleren. bvb lasertherapie of UV kam. Had ik voordien ook bij de dermatoloog gedaan en na twee maanden waren de haren er ook weer terug maar ook maar tijdelijk.
Hmm oke dat zou wel eens kunnen helpen ja. Op sommige plekken heb ik al jaren geen haar meer gehad. Ik heb wel het gevoel dat er snel wat zal gebeuren dus ik kijk het nog even een maand aan.
jeroen90 is offline   Met citaat reageren