Los bericht bekijken
Oud 8 november 2003, 19:46   #3
ugh
HaarWeb lid
 
ugh's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 maart 2002
Berichten: 944
Geslacht:
Minoxidil, Dag 0

Over mezelf:
Ik wist al een lange tijd dat ik in de toekomst kaal zou worden. Ik begon rond langzaam geleidelijk dunner haar te krijgen. Ik dacht vooral dat het met inhammen zou beginnen, maar bleek later bij de kruin vooral te zijn. Ik heb verder geen last van veel haren s'ochtends op mijn kussen of wanneer ik mijn hadden door mijn haren haal.
De haren groeien redelijk snel, ik ga ongeveer om de 1,5 maanden naar de kapper.

Genetische aanleg:
Mijn opa van 90 heeft voor zijn leeftijd nog redelijk wat haar, Norwood 3V alleen wel vrij dun haar. Mijn enigste oom van mijn moeders kant is Norwood 6.
http://www.hairlosshelp.com/html/hair_loss_charts.cfm :
.

Foto's
Hieronder een aantal foto's. Ik gebruik de foto's om te vergelijken hoe mijn haren in de loop der tijd veranderen. Verschil met vroeger en nu is vrij duidelijk. Maar kleinere verschillen in een kortere tijd zijn vrij moeilijk te bepalen, omdat hoe kaal ik lijk, erg afhankelijk is van: hoeveel licht, type licht, licht inval, met/zonder flits, haar lengte, nat/droog, manier van kammen, stand van het hoofd tov de camera etc. Helaas heb ik in de tijd voor 2003 Augustus niet veel foto's gemaakt.

2001-09-11:
Foto verwijderd wegens webspace ruimte.
2002-04-14:
Foto verwijderd wegens webspace ruimte.
Foto verwijderd wegens webspace ruimte.
Foto verwijderd wegens webspace ruimte.
Foto verwijderd wegens webspace ruimte.
Foto verwijderd wegens webspace ruimte.

Laatst gewijzigd door ugh; 20 juli 2005 om 00:44
ugh is offline   Met citaat reageren