Los bericht bekijken
Oud 4 november 2004, 23:01   #34
Lies86
Be a miracle
 
Lies86's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 september 2004
Berichten: 932
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anjo
Lieve Annelies,

Wat is schrijven soms toch moeilijk. Je verhaal raakte me, ik vind je, zoals je weet, hartstikke stoer dat je bewust kaal door het leven gaat, maar het is zo hard te beseffen dat de "buitenwereld" er soms gewoon niet aan toe is. Uiterlijk lijkt in eerste instantie belangrijk, maar ik weet zeker dat zo'n toffe meid als jij, vanzelf iemand tegenkomt die verder kijkt en wel Annelies ziet. Hou je taai en mail me gerust!

Knuffel,

Anjo
Hey Anjo...
Das ook toevallig
Ja ik vond het ook best wel weer even moeilijk om het op te schrijven.
Maar moest het echt even kwijt.. Moet zeggen dat ik het zaterdag avond best even moeilijk had toen ik eenmaal bij mijn vriendin op de slaapbank lag..
Maar dat weet zij niet..
Maja vandaag weer helemaal vrolijk hoor! (gisteren trouwens ook hahahaha)
Helemaal na dat telefoontje van yoni vanmorgen, maar ook omdat ik me gewoon goed voel.
Autorijles vandaag ging echt beter dan ooit.. mijn website is af.. heb een leuke werkdag gehad en voel me verder gewoon prima..
Volgende week weer uit.. we zien wel hoe de reakties dan weer zijn.

Ik laat me niet kennen (van buiten dan) maar soms... Doet het diep van binnen toch wel zeer.
Maja als ik dan even naar het tegeltje kijk wat ik van onder andere yoni en mijn andere allerbeste vrienden kreeg wordt je toch wel weer blij!!
Er staat het volgende op:

Vrienden,
Hoe zwaar het ook kan zijn in een mensenleven
Denk er aan dat er altijd mensen zijn die om je geven.
Lijden doe je nooit alleen,
met zoveel vrienden om je heen.
Denk, wanneer je de last niet meer kunt dragen
dat je altijd je vrienden om hulp kan vragen.
Dus kan je het even niet meer aan.
Denk dan aan je vrienden.
ze zullen altijd voor jou klaar staan!!

Lies
__________________

Kaal of niet, je innerlijk verandert niet!
Lies86 is offline   Met citaat reageren