Los bericht bekijken
Oud 5 mei 2009, 11:34   #16
hellas2009
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 mei 2009
Berichten: 1
goedemiddag,dit ben ik

Hallo,ik ben een vrouw van 24 en heb een dochter van 2jaar.
Mijn haartrekken is al heeel vroeg begonnen rond groep 8 of eerder van de basisschool,ik kan me nog herrinneren dat de achterkant van me hoofd zeg maar me nekhaar en iets omhoog totaal weggetrokken was,ik trok in de klas aan me haar en vrat het op..
Ook me wenkbrauwen moesten er aan geloven in de brugklas kwam ik 'sochtends aan en vroegen meiden wat er met me was of ik ziek was of een soort schimmel had omdat er allemaal happen uit me wenkbrauwen waren..
Heb zelfs met een psygiater gesproken toen ik 15 was die kon me ook niet helpen,ik was de enigste op de hele school die haartrekt.
Mooie volle wimpers had ik ook nooit voor lang,en als ik ze had genoot ik ervan en voelde me mooi,maar als ik ook maar een moment van zwakte voelde gingen ze eraan kale ogen als eindresultaat gelukkig groeien ze nog altijd aan en dat duurd 2weken maar zo lang heb ik de tijd niet om me ogen met rust te laten..whahaa
Tis niet het einde van de wereld denk ik maar ik heb het opgegeven ik accepteer dat ik vaak kale ogen heb zolang ik van me hoofdhaar maar kan afblijven ben ik blij.
Ik heb het nu voorzien op me onderste wimperrand..die ik totaal weg het voelt zooo lekker om die kleine doorkomende haartjes vast te pakken en dat kleine trekje te geven en ze op te eten vooral de worteltjes.
Als ik behoefte heb aan me hoofdhaar heb ik een nieuwe tip alles invlechten in kleine vlechtjes en dat een aantal dagen laten zitten,net zolang dat je weer denkt dat je het aankan het los te dragen.
Gelukkig bestaan er oogpotloden en eyeliner die wordt hier volop gebruikt als ik ergens heen ga.
Heb ook een passie met eelt en nagelriemen..eigenlijk vreet ik alles op.ik heb geaccepteerd dat ik gewoon een rare ben en een kleine afwijking heb volgens de maatschappij.
Lijkt me leuk mensen te leren kennen die dit ook hebben en die zijn er zeker,alleen staat het niet op hun voorhoofd geschreven.
Vond het fijn me verhaal te doen nu weten jullie ook wie ik ben.
Veel liefs
Helena
hellas2009 is offline   Met citaat reageren