Los bericht bekijken
Oud 20 maart 2008, 12:00   #71
Laser vrouw
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 september 2007
Locatie: Veldhoven
Berichten: 56
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Liesje22 Bekijk bericht
Hallo Laservrouw,

Er laten nu wel wat haartjes los maar naar mijn idee niet genoeg, er zitten nog genoeg haartjes die uit de huid steken die goed vast zitten.. misschien dat die nog los moeten gaan zitten?

Er moest een hoge joule aangebracht worden omdat ik anders niks voelde. En als ik niks voel dan gebeurt er volgens mij ook niks vandaar dus dat het echt nodig was. Ik heb nergens last van gehad, ja het was dit keer wel erg pijnlijk maar heb geen brandwonden o.i.d.
Ik heb niet het idee dat de haartjes verbrand zijn want dat zou toch toch betkenen dat ze dr al uit zijn? Of zie ik dat fout? Hoe weet je dat de haartjes verbrand zijn?

Groetjes Liesje
Beste Liesje,

Als ik het goed heb gelezen dan is het nu bijna 3 weken geleden dat u behandeld bent en tijdens de behandeling had u lichte stoppels (dit raden wij altijd af heeft een klant ze toch dan scheren we het bij om het resultaat hoog te houden en brandplekjes te voor komen).

Meestal groeien de haren na een behandeling aan en pas na 3-4 weken vallen ze uit (gemiddeld) dan pas kunt u kale plekjes zien.
Het resultaat kan ook per behandeling verschillen het ligt er maar net aan hoeveel haren er in de actieve groeifase zitten tijdens de behandeling.

Fijn om te lezen dat u geen brandplekjes heeft gekregen na de behandeling.
Wanneer de haren verbrand zijn dan is de huid dat ook (trekt wel weg, op letten met zon!!) maar dan blijven de haren ook een hele lange tijd weg en komen dan vervolgens weer allemaal naar boven en dat is niet de bedoeling.
Laser vrouw is offline   Met citaat reageren