Los bericht bekijken
Oud 8 juni 2018, 01:42   #8
Pietje123321
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 februari 2015
Berichten: 3
Geslacht:
Ja zeker. Maar wacht denk ik nog een jaartje. En ga ook niet voor een volle bos haar, dat zou ook niet haalbaar zijn. Ik wil in overleg gaan met ze of ze mijn huidige haarlijn willen opvullen. Dus dan houd je diepe inhammen oid over maar wel redelijke vulling van het gedeelte dat nu dun is bovenop. Ik zal het toch altijd vrij kort houden. Dus heb alleen wat stoppels nodig:-). Heb me echt wel verdiept in alle mogelijkheden en resultaten bekeken. Alles valt me tegen. Slechts 5 tot 10 procent van alles dat ik heb gezien lijkt enigszins natuurlijk. De rest zijn vrijwel altijd halve hoofden met haar, lelijke kunstmatige haarlijnen aan de voorkant en lelijke onnatuurlijke overgangen naar je kruin, iets wat naar mijn mening nooit echt mooi staat.
Dus ja gewoo doen piet. Ga voor een behandeling naar Turkije en laat het desnoods een 2e keer doen. Je vindt daar prima plekken waar je voor 1200 klaar bent. Google eens maar de Turkse vertaling “sac ekimi” en zie diverse fora ( welke je uiteraard ook even door Google moet laten vertalen) om resultaten en ervaringen van pati?nten en klinieken te kunnen bekijken.
Als je een reismaatje zoekt tzt moet je me berichten he!

Laatst gewijzigd door Pietje123321; 8 juni 2018 om 01:47 Reden: Spelfoutuh
Pietje123321 is offline   Met citaat reageren