Los bericht bekijken
Oud 19 juni 2018, 01:48   #1671
wesley1982
HaarWeb lid
 
wesley1982's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2008
Locatie: oostvlaanderen, belgie
Berichten: 2.960
Geslacht:
die jongen heeft geen transplantaties gedaan , dit is dus volledig pimentatie op een volledig kale huid...

de beste aanrader is om het te scheren op 0.5 mm haarlengte , laat je het haar langer , dan moet ter zeker voldoende haar staan om de pigmenten te verbergen tussen de haartjes

is het haar al best wat meer uitgedund dar er best een deel haren vrij zijn en dat je de huid zichtbaar ziet tussen het haar , dan word de shaven look aangeraden , deze is minimum 0.5mm , met als optimale scheerlengte tussen 0.1 en 0.3 mm stoppellenghte is , door alles als stipjes eruit te laten zien maak je de illusie nog beter omdat het meer 1 geheel is met het huidige resterende haar

de tint bovenop is dezelfde als de andere kanten , enkel op foto kan je soms met bepaalde verlichting iets zien , maar dit is normaal bij mhp klanten , iedereen heeft zoiets.... in het echt valt dit niet op , enkel op sommige fotos zou je lichtjes dit kunnen opmerken , maar een normaal persoon ziet het niet , enkel de haargekken zoeken de mini foutjes

bij twijfel mag je steeds een model met mijn werk met afspreken om hun resultaat in het echt te zien... (buitenbelichting enz , stuur me whatsapp met jouw vragen en ik stel u in contact mer door mij afgewerkte mensen voor hun resultaat met je eigen ogen te bekijken...

sorry voor de late reactie terug , ik was mijn trouwfees aan het voorbereinden , nu alles achter de rug is heb ik terug wat meer tijd om vragen te beantwoorden...
__________________
REGIME:
topical
:
-
minox 5% kirkland (10 en 15% geven geen extra boost)
- ru58841
- cb
- ahkcu
Schampoo's:
- redken scalp relief
- alpecin c1 cafeine
Suplementen:
- dutasteride (avodart) 1x dag (01-02-08)
- kelp & visolie caps
- msm 5000mg / biotine / silicium
apparaten:
- 1x dag 5min elektrische acupunctuur
- 3x week laserhelm 200 diodes 900mw
Situatie:
- 2725 FUT transplantatie istanbul (25-01-08)
- stabiel + hergroei
- 3x fitnessen 1x zwemmen en joggen
- 2509 FUE prohair (06/07-04-2010)
-----------
op 5-08-2009 prp gedaan bij prohair



wesley1982 is offline   Met citaat reageren