Los bericht bekijken
Oud 3 september 2018, 01:22   #1676
wesley1982
HaarWeb lid
 
wesley1982's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2008
Locatie: oostvlaanderen, belgie
Berichten: 2.960
Geslacht:
op zich vind ik zijn resultaat wel super , ik vraag me af of mhp wel nodig is in zijn situatie

een aangepaste haarstyling kan al heel wat dikker haar geven (optisch dan)

ik opteer steeds voor na het wassen een nootje axe cream gel matt effect door de haren te masseren en dan met de haardroger en een borstel deze in een hanekam te drogen , door het haar te verwarmen hard de cream gel uit en krijg je een zeer vol kapsel , nadien doe je een nootje gel in je handen , smeer de handen over elkaar met de gel zodat je een zeer fijne film hebt op je handpalmen , duw hiermee de buitenwanden van je haar naar elkaar , dit zeer voorzichtig omdat enkel de buitenraden gestyled moeten worden voor dit effect

dit is mijn methode na zeer lang zoeken en verschillende producten / technieken te testen , correct stylen verdikt je haar een extra 20%

ik krijg de meest veeleisende klanten over de vloer dat enkel het fijne werk willen , dots van 1 mm of groter willen ze niet , dat ze dan een aantal sessies meer moeten doen is geen probleem , zolang het resultaat maar zeer fijn is , het fijne werk is altijd meer sessies , kan je niet aan uit bij mhp , zeker bij de permanente methode ( de huid is over het hele hoofd anders , zowel in hardheid ,diepte en vereisen dus een aangepaste prikmethode , ik zie soms videos op youtube waar ze de naald er in principe met een aanloop in prikken tegen de snelheid van een naaimachine , echter heb je hier maar weinig controle over het eindresultaat , voor het fijne werk moet het rustig geplaatst worden zodat de uitvoerder kan voelen met de naald op welke diepte hij aan het prikken is , een sessie duurt dus een aantal uren en dient een redelijk aantal keer herhaald te worden in sessies met de nodige hersteltijd tussen elke sessie)

ik zou zeker geen grotere dots plaatsen om het voller te krijgen tussen de haren maar eerder maximale donkere micro fijne stipjes en deze steeds dencer op elkaar plaatsen , het vult iets minder op dan veel pigment in de huid te boren , maar er is veel meer controle over je opties naar de toekomst

bij welke uitvoerder je gaat is vrije keuze , wil je het bij bcn doen dan moet je dat zeker doen , ik heb hun werk nog niet van dichtbij gezien , dus ik kan er niet over oordelen... wat ik zeker kan afraden is alluris , en terecht trouwens ( aantal van de resultaten gezien , waarbij de mensen op gesprek kwamen met zorgen ) , pigmentatie staat nog steeds in de kinderschoenen en nu de mensen meer en meer info winnen , zullen de eisen ook steeds verhogen op deze behandelingen , de ruwe resultaten zullen er zowiezo over de jaren uitgefilterd worden ...

met de jaren word de permanente pigmentatie steeds een zachter grijs , dus op later tijdstip als de haaruitval erger word toch opteren voor een shaven look zou perfect mogelijk zijn , kies je toch dikkere dots , ja dat mag je wel vergeten , dat word eerst alles weglaseren en herbeginnen... ik ben er geen fan van...

persoonlijk zou ik in jouw geval gewoon werken met wat er staat en een optimaal stylpatroon uitzoeken , hoe meer je het haar naar elkaar kan stylen hoe voller het eruit ziet , mohwaks geven het beste resultaat zeker volgens mijn opgegeven werkwijze... 2 fazes werken en je haar met niet teveel gel eerst drogen met haardroger naar model en dan een 2de fijne gellaag aan de buitenkanten van je haar naar elkaar duwen , eventueel wat corrigeren fijn haarborstel (afranding haartjes) en opnieuw naar elkaar duwen , met een fijne gellaag aan de buitenkant van het haarmodel... dit geeft onmiddelijk vollere look , een deel is styling en daar in experimenteren...

zover ik weet moet je bij de grote dots zoveel pigment in de huid boren , dat er risico ontstaat op een bepaalde schijn van de pigmenten na verloop van 3 - 6 maand , als je dat doet vraag hier genoeg informatie over , willen ze het op papier zetten dat er geen risico is dan zit je nog meer safe...

zeker nooit overhaast te werk gaan , want pigmentatie is permanent...

ik hoop dat je iets hebt aan je info , ik had je mailtje net gelezen , want ik zit niet zoveel meer actief op haarweb momenteel...
__________________
REGIME:
topical
:
-
minox 5% kirkland (10 en 15% geven geen extra boost)
- ru58841
- cb
- ahkcu
Schampoo's:
- redken scalp relief
- alpecin c1 cafeine
Suplementen:
- dutasteride (avodart) 1x dag (01-02-08)
- kelp & visolie caps
- msm 5000mg / biotine / silicium
apparaten:
- 1x dag 5min elektrische acupunctuur
- 3x week laserhelm 200 diodes 900mw
Situatie:
- 2725 FUT transplantatie istanbul (25-01-08)
- stabiel + hergroei
- 3x fitnessen 1x zwemmen en joggen
- 2509 FUE prohair (06/07-04-2010)
-----------
op 5-08-2009 prp gedaan bij prohair




Laatst gewijzigd door wesley1982; 3 september 2018 om 01:43
wesley1982 is offline   Met citaat reageren