Los bericht bekijken
Oud 25 mei 2020, 20:53   #12
Klapz
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 mei 2013
Berichten: 367
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door greenbeauty Bekijk bericht
Begrijp ik het goed dat bij jou minox ervoor gezorgd heeft dat je kruin helemaal weer dicht gegroeid is ?
Mijn kruin was licht kalend. Ik heb geen minoxidil vooraf gebruikt. Juist zodat dat gebied zo zwak mogelijk was en er zoveel mogelijk tussen gezet kon worden. Daarna (na 350 grafts) heb ik minoxidil gebruikt.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hopsaflopsa Bekijk bericht
Een HT doe je toch eigenlijk pas als laatste oplossing? Als b.v. de inhammen niet meer dichtgroeien of je haargrens niet meer uitziet..
Precies. Als je dus bijvoorbeeld kale inhammen hebt en verder dik haar, dan is een HT de enige optie. Ben je enigszins kalende op de inhammen dan kan je het haar versterken met medicatie. Het ligt dus aan de diagnose.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door minten Bekijk bericht
Niemand leeft eeuwig dus dat kan kloppen. Vermindering van het effect is per persoon verschillend en treedt op na een verschillend aantal jaar, 10-15 jaar is geen "bewezen" regel. Bij sommigen werkt het sowieso al nauwelijks, bij anderen werkt het levenslang.
Eens! Bestond er maar een eeuwig leven
Ik ben benieuwd hoeveel mensen hier op het forum zijn die langer dan 10-15 jaar finasteride slikken.

Laatst gewijzigd door Klapz; 25 mei 2020 om 21:04
Klapz is offline   Met citaat reageren