Los bericht bekijken
Oud 9 december 2005, 23:12   #13
mhogen
HaarWeb lid
 
mhogen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 januari 2005
Berichten: 417
bedankt voor deze toelichting!

het volgende probleempje doet zich nu voor. mijn hoofdhuid bij me kruin doet iets zeer als ik erop druk (volgens mij las ik hier ook iemand over in een andere thread). Ik voel ook twee kleine bultjes! Of het rood is kan ik niet beoordelen omdat ik maar 1 spiegel heb.

Ik heb onlangs mijn regime aangepast, maar de omschakeling van fina naar duta lijkt me hier niet van toepassing. ik heb het tenslotte slechts op me kruin. mijn vermoeden bestaat dat het iets met minoxidil te maken heeft, omdat ik dat op deze plek aanbreng. wat doet nou het geval. toen ik de reactie van diksy las, ben ik eens wat gaan schudden met mijn minoxidilflesje. dit flesje zat nog voor een kwart vol. mijn theorie hierover is dus dat er door het schudden teveel van de bodem is vermengd met het vloeibare in het flesje waardoor er een hogere concentratie van minoxidil ontstaat. hoe denken jullie erover?

overigens ik pas ook minoxidil toe op mijn rechterinham, maar daar heb ik geen irritatie.
__________________
Huidig regime:
RU met Lipogaine (5%).
Resultaat: haaruitval volledig gestopt

Verleden:
10 jaar lang allerlei combinaties zonder enig resultaat, waaronder: Duta, Fina, Minox, etc.

mhogen is offline   Met citaat reageren