Los bericht bekijken
Oud 30 oktober 2013, 15:08   #17
dZinee
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 september 2010
Berichten: 2.950
Geslacht:
Zelf heb ik een zeer goede indruk van Feriduni.

Ben alleen bij Feriduni en HASCI geweest, maar heb ook veel rondgekeken op internet en mij goed verdiept.

Het idee dat Feriduni op geld uit is steun ik totaal niet. Ja hij heeft een erg mooie kliniek, en ja hij is vrij duur. Maar je betaald zeker niet alleen voor een naam. De praktijk is niet alleen mooi, maar de standaard van hygiene is bijvoorbeeld erg hoog en nog veel belangrijker: het personeel is erg bekwaam. feriduni is altijd zelf aanwezig en zal alle belangrijke stukken zelf doen.
Ook krijg je een eerlijk advies, als hij vind dat je meer of minder nodig heeft zal hij dit zeggen; maar ook als hij het een slecht idee vind zal hij het afraden!

Enfin, wil niet Feriduni alleen ophemelen. Er zijn uiteraard meer goede zaken. Belangrijkste is dat je je inleest waar je gaat. Wat is jouw prioriteit? Denk altijd dat het een afweging gaat zijn tussen service, kwaliteit, kosten en locatie.

Prohair wordt over het algemeen op dit forum ook hoog ingeschat, en je zit kwa kosten een stuk lager.
__________________
Regime:
4x per week: Revita & Conditioner.

In het verleden: Fina, Minox, LLLT, emu oil, kokos olie
Gestopt wegens poging tot acceptatie.


De producten tegen haaruitval die ik heb getest werden beschikbaar gesteld door GoedeShampoo.nl.
dZinee is offline   Met citaat reageren