Los bericht bekijken
Oud 14 juli 2017, 22:48   #48
M. Hayden
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 maart 2012
Locatie: Woumen, België
Berichten: 1.068
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nicolaasdk Bekijk bericht
Er is garantie ja. Maar garantie in de cosmetische wereld werkt niet zoals de garantie die je hebt bij het kopen van een televisie. Een kapotte televisie breng je terug waarna je een nieuwe krijgt of met je geld een andere televisie koopt. In diezelfde winkel of een winkel ergens verder op. In zijn geval is er cosmetisch onvoldoende resultaat behaald. "Even" een nieuwe HT gaat gewoon ten koste van zijn kostbare en aangedane donorgebied. Je zou je obsessie en aandelen in Esteworld ook eens opzij kunnen leggen en wat meer denken aan de wensen en behoefte van de persoon in kwestie. Het is mogelijk dat Esteworld onvoldoende kwaliteit heeft geleverd. Anderzijds kan het zijn dat er andere problemen spelen, zoals problemen in de microcirculatie die de follikels van zuurstof moeten voorzien. Dan heeft een nieuwe HT mogelijk helemaal weinig zin. Er is dus stof tot nadenken en een noodzaak om informatie in te winnen over de oorzaak van dit matige resultaat. Dit verloopt allemaal veel te snel zonder dat er echt duidelijkheid is.

Realistisch gezien denk ik dat hij nog 1 mooie kans heeft om een mooi resultaat te behalen. Informatie inwinnen bij andere experts is dan wel het minste wat je deze persoon moet aanraden. Zo gaat dat ook in de reguliere gezondheidszorg, de zogenaamde second opinion. Maak deze beslissing alsjeblieft niet zonder de input van andere experts op dit gebied. Het zal nu toch echt goed moeten gebeuren..
Zijn ht dateert van mei 2016 dus zo snel vind ik het allemaal niet.
Voor de rest deel ik u mening, het slechte resultaat kan aan Esteworld liggen maar net zo goed aan de persoon zelf. Hoe en wie kan daarover oordelen?
Feit blijft dat Esteworld hier heel correct reageert en betrokkene een volledige nieuwe behandeling aanbiedt door hun beste chirurg uitgevoerd. Ik denk dat er in iedere kliniek goede chirurgen en hele goede chirurgen zijn. Normaal toch dat de betere de VIP klanten, die hoogstwaarschijnlijk veel meer betalen, behandelen.
__________________
Sinds 8/10/2014:
2 x per dag Minoxidil 2%=>gestopt wegens hevige bijwerkingen
Elke dag Revita shampoo
Multi vitamine
Zink tabletten
False Daisy 2 tabs daags=>gestart op 2-02-2015=>gestopt
MSM 2 tabs daags=>gestart op 16-03-2015
Saw Palmetto=>gestart op 16-03-2015=>gestopt
Curegen=>gestart op 01-06-2015=>gestopt
09-09-2014 fue 2820 grafts bij Esteworld
5 x 2u fitness per week
Revita Core conditioner=>gestart op 20-11-2015=>gestopt
Essengen 6 plus=> gestart op 10-06-21
M. Hayden is offline   Met citaat reageren