Los bericht bekijken
Oud 20 mei 2009, 11:09   #19
Karentje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 april 2009
Locatie: Wilrijk, Antwerpen
Berichten: 78
Hey
Ik ben Karen, 26 jaar (bijna ) en ik trek al sinds mijn 15e (waarvan ik notie heb)...
Een aantal jaren geleden heb ik het haarwebforum gevonden maar ben het daarna uit het oog verloren: ik wou het liever negeren dat ik een probleem heb nadat ik eens 6 maanden gestopt was en dan terug begonnen...
Momenteel dag 7 dat ik weer niet meer trek (en als ik dan toch per ongeluk nog een haartje vast heb op moeilijke momenten dat verplicht ik mezelf om het weg te gooien en dus niet op te eten of er lang aan te voelen) en ik put telkens wel weer moed uit de verhalen die ik hier lees... Wetende dat je niet de enige bent, dat alleen al doet deugd... Heb een tijdje medicijnen genomen (Sipralexa) op voorschrift van mijn psychiater en heb daarvoor ook al eens hypnose therapie ondergaan, maar beiden hebben mij toch niet volledig doen stoppen... Ik heb er mijn conclusies uit getrokken dat ik zelf gewoon heel sterk zal moeten zijn als ik het wil volhouden om te stoppen... Maar elke minuut die voorbijgaat is gewoonweg een hel als je die spanningen voelt en er niet aan toe mag/wil geven... Eigenlijk is koppig zijn tege jezelf misschien nog de beste remedie

Groetjes
Karen
Karentje is offline   Met citaat reageren