Los bericht bekijken
Oud 28 mei 2009, 15:15   #24
beau1986
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 mei 2009
Berichten: 1
Hey even voorstellen

Lieve allemaal, ik heb deze site net ondekt en weet al een tijdje dat wat ik doe, dat het een naam heeft. Ik heb gewoon gegoogled op haar uit trekken en toen kwam ik erop eigenlijk. Was snel duidelijk dat dat het moest zijn. Ik word verder niet behandeld, eigenlijk is dit mijn grootste geheim, niemand weet het. Mijn moeder heeft me toen ik erg jong was wel es betrapt op het uittrekken van mn wimpers, tenminste dat ze wegwaren dan.. maar ze is er verder nooit op in gegaan. Eigenlijk is dat geleidelijk aan gestopt, ik zit eigenlijk zelden nog aan mn wimpers. Maar helaas is het overgegaan op mijn hoofdhaar. Ik heb op you tube filmpjes bekeken en ik geloof dat ik blij mag zijn dat t bij mij niet super zichbaar is. Ik heb al 6 jaar een vaste vriend en die begrijpt maar niet waarom die niet aan mn haar mag zitten of waarom ik mn haar niet nat maak als ik met hem douche of als ik in t zwembad ben. Vroeger was ik echt een water rat en tegen hem heb ik een tijd gedaan alsof ik niet van zwemmen hield... nu ga ik wel zwemmen maar let ik heel goed op of mn haar niet nat wordt, en de korte plukjes niet ertussen uit springen. Ik draag mn haar altijd in een knot, een staart gaat niet echt want begin wat dooie punten te krijgen en durf eigenlijk niet eens bij mn eigen kapper die bij ons thuis komt, geknipt te worden, terwijl ze t ooit wel es gezien heeft, maar toch heb ik t idee dat ik t opnieuw zou moeten vertellen. Mn moeder wist wel ooit dat ik t deed, ik heb een keer verteld dat ik mn haar uittrok van de stress enzo, maar denk dat ze t wel weer vergeten is en t ook raar zal vinden als t nogsteeds gebeurd.. een heel lang verhaal maar goed, nu weten jullie mijn verhaal een beetje
beau1986 is offline   Met citaat reageren