Discussie: Flutamide
Los bericht bekijken
Oud 16 november 2005, 19:58   #41
Tiuri
HaarWeb lid
 
Tiuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 5.706
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Unknown
iIk gebruik de topical flutamide nu ongeveer 2 weken en van bijwerkingen heb ik helemaal geen last van, helemaal nix en het inflamation gevoel is ook een stuk minder ieder1 zegt dat je het middel niet kan gebruiken ivb met bijwerkingen nou daar merk ik weinig van. ik zie als een beter alternatief als fluridil omdat dit een stuk goedkoper is als fluridil en je gebruikt het 2x per dag dus een stuk langer dat het werkt want ze hebben beiden een halfwaarde tijd van 8uur.
dat jullie het zo in een negatief daglicht zetten vind ik niet terecht.
grz
Dus omdat het goedkoper is dan fluridil zijn mijn waarschuwingen over veiligheid niet terecht ? Hele aparte redenatie.

Ik zou je nogmaals dringend willen adviseren ermee te stoppen: het is niet gek dat je binnen 2 weken nog geen bijwerkingen ervaart, dat komt op de lange termijn. Je hebt nu in je hele bloedbaan flutamide rondgieren die overal van top tot teen de androgeenreceptoren op slot gooit, absoluut ongezond voor een vent. Als je toch doorgaat kun je het beter opdrinken dan opsmeren: flutamide heeft voor zover de onderzoeken uitwijzen namelijk GEEN lokaal effect.
__________________
Momenteel inactief - raadpleeg collega's.

HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
HaarwoordenboekjeHuishoudelijk reglementSuggesties & feedback


Laatst gewijzigd door Tiuri; 16 november 2005 om 20:03
Tiuri is offline   Met citaat reageren