Los bericht bekijken
Oud 2 augustus 2018, 16:59   #21
Sonja37
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 juli 2018
Berichten: 11
Geslacht:
@mexicang
Het lijkt me wel een hoofdhuidprobleem, als je zoveel jeuk hebt na het wassen.
Daar kan je ook haaruitval van krijgen, een vriendin zaliger heeft dat gehad maar ik kan het haar jammer genoeg niet meer vragen hoe zij daar vanaf is (was) gekomen, het was best heftig en verloor ook enorm veel haar, vooral na het wassen en het al droog was en had ook enorm veel jeuk. Vriendin is vorig jaar omgekomen bij een dramatisch auto ongeval dat ter zijde. Ik weet wel nog nadat haar hoofdhuid weer genormaliseerd was ze al haar haar had terug gekregen.
Hoe voelt je hoofdhuid aan? Korrelig en ruw? Als je een tijdje zachtjes met je vingers over een bepaald plek (droog haar) wrijft komen er dan haren los?
Als je zachtjes met je nagels over je hoofdhuid wrijft zit er dan een soort wit poeder onder je nagels? Dat waren de symptomen van mijn vriendin vandaar dat ik dat allemaal vraag. Beetje raar hé om dat aan haar man of aan haar kinderen te vragen wat het precies was, durf ik echt niet.
@Marianne1
Ik droeg inderdaad ook een (toch wel mooie)natuurlijk uitziende pruik , heb ik nog steeds liggen, ik hoop dat ik die nooit meer nodig zal hebben en ik hoop voor jou hetzelfde dat het bij jou ook allemaal goed komt.

Laatst gewijzigd door Sonja37; 2 augustus 2018 om 17:28
Sonja37 is offline   Met citaat reageren