Los bericht bekijken
Oud 3 augustus 2018, 13:20   #25
mexicang
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 juni 2016
Berichten: 157
Geslacht:
Weet je, ik ben allang blij dat ik bij een andere huisarts terecht kan.
Mijn eigen huisarts is een drama. De ene kijkt je aan en geeft totaal geen feedback, de andere is zelf gezegend met een enorme bos haar en kijkt met zo’n blik dat ze het allemaal wel bindt mee vallen. Maar het overkomt MIJ. Zo simpel is het. Dus een andere arts met een andere kijk vind ik vaak prettig.
Toen mijn dochter zo vaak ziek was wachtte ik wel eens tot de avond, kon ik de huisartsenpost bellen en dan werd ze veel beter geholpen ?

De huisarts zal nu niet direct iets voor mij kunnen betekenen, wel voor de jeuk hoop ik. Als ik eind augustus naar de dermatoloog ga zal ik hameren op goed intern onderzoek. Als ik mijn bijna 47 jarig leven naloop... veel migraine in heftige vorm, ziekte van pheiffer, veel moedervlekken en nu ook rode moedervlekken , heb momenteel veel tintelingen en ook jeuk. en ik heb TTM gehad, alleen gericht op mijn wimpers, wat ik met veel zelfdiscipline onder controle heb gekregen.
Maar dat, de ttm, de migraine, wellicht de rode moedervlekken en tintelingen en nu weer haaruitval maken dat ik steeds vaker denk dat er iets speelt. Maar wat?
En dat is juist waar ik continu tegenaan loop bij mijn huisarts, die verder onderzoek niet nodig acht.
mexicang is offline   Met citaat reageren