Los bericht bekijken
Oud 3 oktober 2019, 15:28   #320
Janneke100
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 juli 2018
Berichten: 86
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Morrigan Bekijk bericht
Dat merk ik bij mezelf ook. Ik verlies nog steeds even veel haren als twee jaar geleden, maar de haren die tot ongeveer vorig jaar uitvielen waren lang en dik en diegene die ik nu verlies zijn kort en worden dunner en dunner.
Redelijk deprimerend want ik heb ook gelezen wat dat betekent.

Ik kan alleen maar adviseren om zo snel mogelijk even door 't moeilijk moment door te bijten en de pruik gewoon op te zetten. Hoe langer je wacht, hoe groter het contrast gaat worden. Doe het desnoods na een vakantie, dan gaan mensen sneller denken dat je gewoon naar de kapper bent geweest.

Bij mij dachten ze dat het extentions waren, maar niemand die nog maar vermoedde dat het een pruik was. En nu ondertussen is iedereen het al zo gewoon en krijg ik regelmatig te horen dat ik toch maar 'chance' heb met zo'n mooi haar
Zelfs van de collega's aan wie ik het verteld heb, krijg ik regelmatig te horen dat het me goed staat en dat het bij me past.

Mijn enige 'klacht' is dat als het wat lang geleden is dat ze gewassen is, dat ze tegen 's avonds aan erg in elkaar klit, vooral de onderkant aan de nek. Je ziet dat niet omdat er nog hopen haar over komt, maar ik zit er dan wel 20-30 minuten aan om ze voorzichtig uit te kammen. Dat had ze in het begin niet. 'k Las online dat dat veel voorkomt, vooral bij langer haar. 'k heb een soort vochtinbrengende spray die zou moeten helpen, maar die brengt niet veel zoden aan de dijk.
Ik ben het helemaal met je eens Morrigan.

Heb jij echt haar of synthetisch? want die klitten herken ik, ik heb nu nog een volledig synthetisch, lang haar dus ook, en dat staat er ook om bekend dat het snel vervilten gaat. Het is minder erg als verwacht en ik heb er drie, dat scheelt ook. Maar ik overweeg wel echt haar. Ik borstel het ook heel rustig door elke avond en ik heb een speciale tang en dan lok voor lok met de fohn erop en dan is het weer even lekker zacht en zijn die frizzy haren weer glad voor even, maar die harde klitten in de onderlaag is niet fijn inderdaad.
Janneke100 is offline   Met citaat reageren