Los bericht bekijken
Oud 5 oktober 2019, 22:15   #1
Rick_
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 september 2019
Berichten: 25
Geslacht:
Ik zie door de bomen het bos niet meer

Allright. Om te beginnen aangenaam; mijn naam is Rick en ik ben al enkele jaren voornemens om een haartransplantatie te ondergaan. Is het nodig? Nee, niet direct, maar ik vind het haar erg dun aan de voorzijde.

Samen met twee kennissen ben ik nu aan het onderzoeken waar we onze haartransplantatie willen laten doen. Nu zie ik veel (heel, heel veel) klinieken uit Turkije voorbij komen en is het zelfs zo dat ik / we met z'n drieën een afspraak hebben bij Medical Point (MP).

Opzich leek en lijkt alles prima, totdat ik via het forum dit filmpje zag:
https://www.youtube.com/watch?v=MeQ4ZvEHb7Y

Ik ben naar aanleiding hiervan een aantal vragen gaan stellen die mij niet naar tevredenheid werden beantwoord. Met name omdat het niet direct nodig is, denk ik dat ik uitermate kritisch ben over het resultaat. Geld was een van de motivaties om voor Turkije te gaan en de intake van MP was goed. Beter dan een aantal andere klinieken daar.

Enfin; ik heb naar aanleiding van de filmpjes en de reacties / ervaringen op het forum ook een intake gehad bij ProHair, Esteworld en er staat een op de planning bij Veldhoven. Laten we vooropstellen dat geld indeze ondergeschikt is aan resultaat. Ik wil een goede transplantatie met een natuurlijk resultaat. Althans; zo goed als mogelijk


Echter.. ik weet het nu gewoon even niet meer. Prohair klinkt goed, maar begint over Finasteride (zit ik niet op te wachten), Esteworld is weer erg goedkoop en ik kan niet ontdekken of zij wél met microscopen werken? De informatie en communicatie al voorafgaand aan veldhoven is nóg uitgebreider dan ProHair?

Wie kan mij vertellen wat de verschillen zijn? Waar doe ik / doen wij goed aan?

Ik hoop dat iemand iets kan ophelderen

Thanks!
Rick_ is offline   Met citaat reageren