Los bericht bekijken
Oud 9 oktober 2019, 18:12   #8
Ernesto_G
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 oktober 2019
Berichten: 2
Geslacht:
Dag Rick,

Ik denk dat iedereen een soortgelijke situatie meemaakt. Ik kampte al een hele lange tijd met dunner wordend haar aan de voorkant en bovenkant. Ook heb ik veel onderzoek gedaan om het of in Nederland of in Turkije te laten doen. Wat als het verkeerd gaat, service, hygiëne bla bla bla. 6 maanden geleden heb ik uiteindelijk de knoop doorgehakt om het in Istanbul te laten doen.

Ik heb na het versturen van mijn foto's naar de verschillende klinieken verschillende adviezen gekregen. De een gaf aan dat ze 5.000 haren konden transplanteren en de ander gaf aan dat een andere behandelmethode het beste was. Nou aangezien ik geen expert ben zat ik met de handen in mijn haar. Hoe te beslissen en wat te verwachten!

Zodoende ben ik uitgekomen bij Esteuniq uit Istanbul. Het gevoel vanaf het eerste gesprek was zeer goed (ze spreken daar Nederlands, en aangezien ik geen Engels kan was dat fijn). Professionele zeer goede organisatie. Ze nemen alle tijd om alles tot in de puntjes uit te leggen wat je te verwachten staat voor en na de haartransplantatie. Het ziekenhuis en hotel waren helemaal top! Ook in de nazorg wordt er regelmatig contact opgenomen (tot je er gek van wordt ?). Ik ben nu inmiddels 5 maanden verder en de haren beginnen te groeien. Ik ben nu al erg tevreden met het huidige resultaat. Ik kan Esteuniq zeker aanraden vanwege het feit dat ze maar 1 patiënt per dag behandelen (je krijgt alle aandacht ? en dat alles heel helder wordt gecommuniceerd).

Succes met je keuze en behandeling.

Groet Ernesto
Ernesto_G is offline   Met citaat reageren