Los bericht bekijken
Oud 14 oktober 2019, 12:43   #326
mexicang
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 juni 2016
Berichten: 157
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Janneke100 Bekijk bericht
Hoi hoi, hier ben ik ook weer. Ik voel me niet echt joepie :-( het is druk en rommelig hier en dan wordt het me soms teveel, nog even doorzetten tot november en dan is het weer achter de rug.

Je hebt dus nog steeds geen uitsluitsel wat betreft je haarwerk. Ze weten denk ik ook niet goed wat ze ermee aan moeten, want het is toch slordig om klanten zolang in het ongewisse te laten. Ze zouden toch moeten weten dat de stap naar een haarwerk niet meevalt en dat het op deze manier alleen maar moeilijker wordt. Maar hopelijk komen jullie uiteindelijk nog tot een goede oplossing. Ik denk dat je nu ongeveer een jaar doende bent met deze haarwerker?

je kookt zelfs in appelazijn :-)baadt het niet schaden doet het zeker niet dunkt me, mijn eerste fles is ook leeg maar ik had er toen meteen al twee gekocht. Mijn jeuk is over, schilfers zijn beduidend minder maar de kleur van mijn hoofdhuid blijft mild rood. Ik weet niet meer waardoor. Toch ws nog dat seboroissch exceem.

Ja dit is jouw weer he, als ik een capuchon op mijn natuurlijke haar zet wordt het net spinnerag omdat het zo vreselijk fijn is, muts idem maar ik draag buiten alleen mijn haarwerk en dan is een muts ook weer niet handig. Ik dub nog steeds over echt haar.

Ik ken Kondor haar niet verder, weleens van gehoord maar ik ken geen mensen die er ervaring mee hebben.
Hi!

Ik heb nog steeds niets gehoord over mijn haarwerk. Ze hebben mij toen gebeld dat de mail is ontvangen en de eigenaar er mee bezig was maar het druk heeft.
Tja, ik weet nu even niet wat ik er van moet denken want het duurt wel erg lang vind ik. Inmiddels ben ik inderdaad een jaar bezig met deze haarwerker en een paar ribben armer geworden door de aanschaf van het haarwerk, wat ik niet of nauwelijks draag.
Kijk, ik ga het wel echt met hun afhandelen, maar ik zal er geen tweede aanschaffen.
In de omgeving zit genoeg waar ik wel eens heen zou kunnen gaan, dan zal het denk ik voornamelijk synthetisch zijn, maar zolang ik niets aanschaf kan mij niets gebeuren. Passen, voelen en kijken of de klik er is, is voor mij nu echt het belangrijkste.

Janneke, ik heb ook een periode achter de rug waarin ik mij niet optimaal voelde.
Ik kwakkelde met van alles en was vooral erg druk met van alles en uiteindelijk dus met niets.
OOk op mijn werk was het erg druk en onrustig, iedereen liep maar aan mij te trekken en ik legde mijn lat ook veel te hoog,maar ik heb uiteindelijk beter mijn grens aangegeven, waardoor het nu wel wat beter gaat.

Inmiddels ben ik begonnen aan mijn tweede pot Hairfinity. Of het echt wat doet, daar kan ik na een maand nog weinig over zeggen. Ik heb het idee dat mijn wenkbrauwen wel wat voller beginnen te worden. Ook die dunnen uit.
Echt leeftijd toch, denk ik dan... 48 ben ik inmiddels.
Ik let eigenlijk nooit zo op mijn moeder en zussen, of zij ook dunner wordende wenkbrauwen hebben, dat ga ik eens doen.

Ik sprak laatst mijn zus en zij vertelde mij dat zij sinds een maand of 2 enorme jeuk op haar hoofd heeft.... Ik schrok er best wel van, want ik weet als geen ander hoe dat is, maar ook wat het kan betekenen...
Ik heb haar meteen aangeraden te gaan spoelen met appelazijn.

Ik kook er overigens niet in hoor.. , ik gebruik het wel soms in de keuken, ik kook er soms mee. Bijvoorbeeld door een dressing of door een saus, is niet overheersend. Ik ga het binnenkort proberen door een beslag te doen waar bakpoeder doorheen moet, maar geen 'zuurtje'. Dus dan gaat het bakpoeder niet doen wat het moet doen, namelijk zorgen voor luchtige cake.
Wie weet lukt dat wel met de appelazijn.

Ik heb vorige week de Dyson fohn besteld.... , ik denk, ik ga het gewoon proberen. Het kan altijd terug. Enorm buiten mijn comfort zone, want is iets niet goed, moet het direct terug.
Ik wilde de fohn vanwege het feit dat de fohn minder warm wordt en een gelijke temperatuur houdt. En ik wil gewoon af en toe wat sneller klaar zijn 's morgens.
Geprobeerd, zowel bij mijn dochter als bij mij.
Super snel droog, als je geen diffuser gebruikt, maar blaast ondanks de slechts 1600 watt behoorlijk en ik vind hem nog best warm.
Het is een fantastische gadget, maar ik heb hem vanmorgen terug gebracht.
Voor dat geld, nee, dan red ik het ook prima met mijn oude CHI

Mijn haaruitval is weer in de lift omhoog, er komt maar geen eind aan...
een dikke 4 maanden nu weer, als het niet al langer is, aangezien ik in april al meer haren spotte.... Het is een paar weken wat beter geweest, maar nu gaat het weer met strengen tegelijk. Hoe dan?

Scheiding wordt breder, zijkanten zijn nog redelijk okee.
Ben er wel een beetje klaar mee, het overheerst en ontregelt mijn leven.
En omdat ik het met de haarwerker nog niet kan afsluiten, blijft het maar sudderen...
mexicang is offline   Met citaat reageren