Los bericht bekijken
Oud 18 oktober 2017, 20:40   #147
Tato
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 mei 2008
Berichten: 1.549
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rico1986 Bekijk bericht
Twee jaar na mijn HT in Veldhoven ben ik nog steeds erg tevreden. Verder is mijn situatie stabiel met dank aan Rogaine. Toch wil een mens altijd meer en ik ben een perfectionist.. Daarom heb ik besloten om op 31 januari 2018 een verdichtingsbehandeling te ondergaan waarbij het streven is om van ca. 42 naar 55-60 grafts per cm2 op de voorheen kale delen te gaan. Het is de bedoeling om een wat groter gebied te pakken dan de vorige keer, ook met het oog op de toekomst. In totaal weer een maximale dagbehandeling van 2000+ grafts. Dan is er nog voldoende over voor eventueel de kruin in de toekomst!

Na de goede ervaring met Kliniek Veldhoven was de keuze voor de kliniek snel gemaakt! Binnenkort zal ik een nieuw topic openen voor deze behandeling. Ik ga jullie weer op de hoogte houden!
Sowieso al een erg mooi resultaat!

Volgens mij is het op de mid-zone en de kruin al wel aan het minderen bij jou. Is het dan wel verstandig om met nog 4000 grafts weer de voorkant te verdichten? Is het niet beter die grafts over te houden aangezien de kruin en het middenstuk veel grafts kunnen kosten?

Wel heel veel succes trouwens
Tato is offline   Met citaat reageren