Los bericht bekijken
Oud 5 november 2018, 12:57   #23
dZinee
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 september 2010
Berichten: 2.950
Geslacht:
Ik ben destijds voor een consult en 'onderzoek' bij HASCI in Maastricht geweest. De afspraak was met Dr. Gho zelf.

Zelf vond ik het een open en eerlijk gesprek. Geen torenhoge beloftes of praatjes over niet bewezen resultaten. Dit kan te maken hebben met het feit dat ik destijds erg actief was op dit forum en ze wellicht hier wat voorzichtiger mee waren, maar dat is speculatie.

Uiteindelijk werd mij geadviseerd om het NIET te doen omdat ik te jong was. De haaruitval was nog te vroeg en pas net ingezet. Het was beter om even te wachten, te kijken of ik het kon stabiliseren met andere middelen en dan een plan van aanpak te maken. Dit vond ik een erg positieve aanpak, wat aangeeft dat het niet alleen gaat om geldklopperij.

Het idee dat deze methode oneindig grafts zou opleveren heb ik nooit geloofd. Ik snap ook niet helemaal dat de mensen die daar naartoe gaan niet wat meer onderzoek doen. Wat had je dan verwacht? Dat je van niks opeens naar een volle bos haar kan gaan?

Ik ben niet bekend met de officiele statements van hasci. Ik beperk me meestal tot onderzoek op alle sites en forums behalve van de fabrikant/kliniek zelf. Zelfde geld voor lotions en tabletten.

@Ano2018. Wat had je zelf verwacht voordat je ging? En waarom heb je uiteindelijk gekozen voor HASCI? Bij een dergelijk belangrijke (en dure) ingreep neem ik aan dat je onderzoek vooraf hebt gedaan?
__________________
Regime:
4x per week: Revita & Conditioner.

In het verleden: Fina, Minox, LLLT, emu oil, kokos olie
Gestopt wegens poging tot acceptatie.


De producten tegen haaruitval die ik heb getest werden beschikbaar gesteld door GoedeShampoo.nl.
dZinee is offline   Met citaat reageren