Los bericht bekijken
Oud 28 december 2019, 17:25   #140
KaleKiet
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 april 2017
Berichten: 195
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wolly 1984 Bekijk bericht
Hey Kalekiet,

Ziet er geweldig uit, wat een verschil met voorheen, en dat met zo weinig grafts. Zou je ook nog een foto kunnen posten van bovenaf?
Ben erg benieuwd hoe de dichtheid van boven is.

Veel succes met de hergroei, geloof dat dat wel goed gaan komen
Ja zeg, lekker ben jij. Van bovenaf is natuurlijk wel mijn zwakke plek!

Zonder gekheid, hier zijn twee foto's die vlak na elkaar waren genomen. Bij de foto van boven stond ik voor een groot raam, dus echt in het volle licht. Je ziet nog wel het nodige doorschijnen (komt ook door de wax die er met de vingers doorheen is gedaan - als ik daarna gekamd had was het beter denk ik), maar ik vertrouw erop dat dat nog een stuk minder wordt als de haren straks langer en dikker worden. Ik hoop dan ook weer de kruin te kunnen bedekken, net als vroeger. Van voren is het een ander verhaal, het haar ziet er dan echt al dik uit. Gelukkig ben ik 1.90, dus de meeste mensen zien mij nooit van boven.

Ik heb al wel besloten dat ik over één of anderhalf jaar of zo nog een keer onder het mes ga om de laatste grafts over te zetten. Als het goed is heb ik er nog 2900, en die gaan dan op de kruin en eventueel een deel nog voorop, afhankelijk van wat de uiteindelijke dichtheid wordt.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg IMG_0040 2.jpg‎ (151,8 KB, 465x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_0041.jpg‎ (145,8 KB, 498x gelezen)

Laatst gewijzigd door KaleKiet; 28 december 2019 om 17:27
KaleKiet is offline   Met citaat reageren