Los bericht bekijken
Oud 24 februari 2004, 22:52   #15
Anjo
HaarWeb lid
 
Anjo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 maart 2003
Locatie: Rotterdam
Berichten: 214
Smile Hoi Wendy,

De tijd vliegt weer om.. en ik lees weer hele verhalen op het web. Ik moet even zeggen dat ik wel bewondering heb voor je doorzettingsvermogen (en je duidelijk schrijven bij een ander mailtje op het web!!). Hoop dat het goed met je gaat.

Hoe is het met je nieuwe wenkbrauwen? Ik ben reuze beniewd of het naar wens is gegaan. Heb je je nieuwe haarwerk al? En hoe is het bij de therapeut afgelopen?

Met mij gaat het lekker. ff genieten van een paar vakantiedagen, want ik ben volgens mij wel een paar jaartjes ouder dan jij! Hahahaha. Je vraagt toch zo'n oud mens niet naar haar leeftijd? Ik ben namelijk net 38 geworden! Maar jong van geest zullen we maar zeggen.

Verder denk ik dat ik AA Totalis heb, ik haal het nog wel eens door elkaar. Ik heb nog een prachtig (maar helemaal) kaal koppie, een halve wenkbrauw en geen haar op mijn benen. Hoe noem je dit? Pas voor een feestje (60-er jaren feest, ik ging als hippie in een lange jurk met een party-look nieuwe zwarte pruik) nog mijn okselharen geschoren, raar idee, maar ik heb het gevoel alsof er toch nog haren terug komen. Ik heb toen ook eens nepwimpers geprobeerd (maar ik heb ze nog steeds) en ik moet zeggen dat dat echt helemaal niets voor mij is.. wat een gepriegel, mijn lenzen schoten er bijna uit en ik werd er helemaal kriegel van. Laten we hopen dat ik ze gewoon mag blijven houden..

Oh ja, zal nu eens achter die lotgenotenbijeenkomst aangaan.. het duurt wel lang voordat een ieder reageert!

Groetjes,

Anjo

ps. Hoe jong ben jij nu?
Anjo is offline   Met citaat reageren