Los bericht bekijken
Oud 22 juli 2020, 12:53   #66
TruusKomNahuus
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 januari 2005
Berichten: 81
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hairgroww Bekijk bericht
Hele achterlijke reactie is dit..... Je zegt letterlijk ''Als je in staat bent die conclusie te trekken, hoezo voel je je dan misleid..''
Hier hoef je geen conclusie voor te trekken....Het staat letterlijk geschreven op de foto's zelf, dat het resultaat komt door fina+minox, terwijl het eindresultaat toegeschreven wordt aan PRP!! Wat voor conclusie zou je hieruit anders moeten trekken.........Hoe duidelijk wil je het nog hebben?? Weet jij wel wat misleiding betekend?
In het eerste bericht van dit topic wordt heel specifiek benoemd waaruit de PRP haarboosttherapie bestaat. En dat het een combinatie is van 3 behandelingen.

Ook in andere reacties zie ik continu terugkomen dat hij het heeft over combinatietherapie.

Wat hier steeds gebeurd is alles weer los van elkaar willen trekken..Dat is nou precies niet hoe je resultaten van een combinatietherapie kunt bekijken. Het gaat hier om een 1 + 1=3 effect.

Het gaat er hier juist om dat de verwachting is dat de combinatie van die 3 sterker is. Hoeveel sterker? Geen idee, daar gaan we niet achterkomen als niemand het wil proberen....

Er zijn meerdere manieren om je haarverlies aan tr vliegen:
- Wachten totdat anderen alles getest hebben en dan
de medicatie met laag risico en hoog effect gaan gebruiken (houding van de meesten hier)
- Zelf actief meewerken in oplossingen

Ik maak hieruit op dat Pro Hair Clinic zelf ook actief bezig is met het vinden van een oplossing. Dat bemoedig ik. Laten we daar vooral in meedenken.
Als je eerst perse resultaten wilt zien, val dan lekker terug op alles wat al bestaat. Zonder early adopters ligt het lot in handen van grote farmaceuten en ellenlange trial fasen.

Tuurlijk kun je discussieren over de prijs. Of die te hoog is voor early adopters om nu mee te werken in deze startfase van die nieuwe behandeling.

Maar voor jou 10 anderen die t wel willen. Dat is grwoon de commerciele markt. Pro hair kan t nu wel voor 500 in de markt gaan zetten (als dat kosten technisch uberhaupt kan) maar dan gaat iedereen hier straks weer huilen dat de prijs 3 keer hoger geworden is..

Voor 1500 haren extra leggen we allemaal x duizend euro neer. Maar als dit (voor mensen die nog in beginfase haarverlies zitten) 5% extra verbetering oplevert (wat neer kan komen op zoveel duizend haren) dan gaan we janken dat het te duur is...

Ik ben absoluut voorstander van een positief kritische houding. Maar die is bij sommigen ver te zoeken. Wees je er gewoon van bewust dat er altijd een commercieel doel achter zal zitten..Het leven is hard..er is niemand die jouw haarproblemen wil oplossen en alle kosten en risico"s er voor de lol maar even bij wil dragen omdat ze het beste met je voor hebben...
TruusKomNahuus is offline   Met citaat reageren