Los bericht bekijken
Oud 22 juli 2020, 18:08   #72
TruusKomNahuus
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 januari 2005
Berichten: 81
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Haartjes2020 Bekijk bericht
Goed om te horen.

Maar om een reëel beeld te krijgen wat PRP doet, moet er enkel en alleen gebruik gemaakt worden van PRP.

Zolang geen enkele partij dit doet, en aan de haal gaat met resultaten incl. Fina en minox, is het gewoon niet reëel.

Ik wil wel eens een resultaat zien van 1/1,5 jaar PRP zonder andere zooi.

ALS het werkt, mooie uitkomst. Tot die tijd, als je dan toch fina en minox neemt/gebruikt; voegt PRP niet zoveel toe.
Dat snap ik helemaal. Zou ik ook graag willen zien.
Helaas is het eerste middel waar we naar grijpen vaak minixidl of finasteride. En zal t moeilijk zijn om mensen te vinden die het er wel op durven wagen enkel PRP als start te nemen.

Maar de conclusie dat het niks toevoegt durf ik niet zo hard te beweren. Waar men hier vraagt aan Bverotti om bewijs dat het wel werkt. Zit ik juist te denken: is er bewijs dat het niet de effecten versterkt? Dan zou dat op zichzelf al reden kunnen zijn voor early adopters om het te proberen.

@(H)appy
Eens. Stabilisatie zou al zo'n vooruitgang zijn. Ik twijfel zelf ook om PRP (erbij) eens een kans te geven. Gebruik al 10 jaar finasteride en minxidil. Sinds een 9 maanden daar nu ru58841 aan toegevoegd in beperkte dosering (kijken of het wat doet).
Zit nog steeds ergens tussen een nw 2 en nw 4 in denk ik...in 10 jaar tijd is de boel wel wat verslechterd. Maar als ik nu stabilisatie zou bereiken is dat al heel wat.

Laatst gewijzigd door TruusKomNahuus; 22 juli 2020 om 18:10
TruusKomNahuus is offline   Met citaat reageren