Discussie: transhair
Los bericht bekijken
Oud 2 januari 2002, 13:52   #21
breezer
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 januari 2002
Berichten: 10
hi,

ik heb een paar vragen aan je. Ik zag idd jouw foto op die website en bij jou ziet het er erg goed uit. Maar ben je niet bang dat je inhammen in de toekomst erger worden? Dan kun je toch weer opnieuw beginnen, lijkt me beetje dure zaak worden?
Het is algemeen bekend dat Finesteride niet helpt tegen inhammen, alleen tegen kaalheid van bovenop (kruin enzo).

Ikzelf slik nu bijna 2 jaar Finasteride, moet toegeven dat mijn inhammen erger zijn geworden, maar van boven is het redelijk gestabiliseerd. Ik begon op mn 19e erg dun te worden op mijn kruin en ik zat er vreselijk mee. Ook de inhammen begonnen steeds verder naar binnen te trekken.
Toen ben ik ook bij Drs. Boersma langs geweest en die verzekerde mij dat ik niet meer verder kaal zou worden als ik Finesteride zou gaan slikken. Nou, tis wel waar dat mn haaruitval na een paar maanden gestopt is. Heb nou zelden geen haaruitval, maar ik voel me er niet beter op ofzo.
Komt omdat ik van nature erg ijdel ben en die inhammen en die kalende kruin echt geen gezicht vindt.
Ik zit er dus al lange tijd aan te denken om een haartransplantatie te doen, alleen wil ik er verzekerd van zijn dat het resultaat 100% is, en ik weet niet of dit mogelijk is.
In mijn ogen is het een beetje zonde van het geld wanneer het resultaat tegenvalt en je daar duizenden guldens voor hebt betaald.

Mijn vraag, ken jij mensen beetje jonge (in 20) vooral die zich aan zowel de inhammen als aan de kruin hebben laten transplanteren en hoe was het resultaat? Kan het in 1 behandeling of volgen er meerdere?

En nog wat, zie je het verschil ook echt niet tussen getransplanteerd haar en het haar wat er nog zit op kruin of inham? Als ik op die websites kijk, dan ziet het er van voren toch best onnatuurlijk uit, behalve bij jou dan, maar bij de rest zie je toch echt dat het wel dun is. Meestal zijn dat wel voorbeelden van mensen die eerst helemaal geen haar meer op hun kop hadden, maar toch.

als je hier of iemand anders antwoord op zou kunnen geven, graag!

gr.
breezzzer
breezer is offline   Met citaat reageren