Discussie: transhair
Los bericht bekijken
Oud 7 januari 2002, 12:45   #24
RICK
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 december 2001
Berichten: 84
Question vreemde praktijken

Beste Jorn,

een aantal dingen,

-je zegt dat je stage loopt bij Transhair. Wat ik me nu afvraag is of jou baas (werkgever) op de hoogte is van jou activiteiten buiten werktijden om.
Als ik jou werkgever zou zijn had ik jou nl allang op het matje geroepen. Het uitten van meningen, doen van uitspraken in naam van de firma Transhair terwijl je stageloper bent, lijkt mij een vreemde gang van zaken. Tenzij je opdracht heb gekregen om de firma Transhair wat bekender te laten worden onder de jongeren, wat overigens wel heel zielig zou zijn om je bedrijf te laten promoten door een stageloper!

Opmerkelijk :

Citaat:
Er staat inderdaad een link op haaruitval.net. Hier heb ik zelf voor gezorgd
dat een stageloper hiervoor zorgt vind ik al bijzonder, maar dat het bedrijf Transhair zich hiermee wil identificeren vind ik nog veel opmerkelijker.

Bullshit :

Citaat:
Het is en blijft een feit dat aminexil EEN van de 4 wetenschappelijk erkende middelen zijn die werken tegen haaruitval. (naast propecia en minoxidil en maxilene!).
Er zijn inderdaad wetenschappelijk erkende middelen tegen haaruitval en aminexil zit daar niet bij!

Kijk Jorn het verschil tussen het forum van haaruitval.net en dit forum, is dat dit forum echt objectief is. Als ik nu iets negatiefs over aminexil zegt door mijn eigen ervaring wordt het bericht niet gecensureerd of aanbevolen om toch maar lekker vrolijk door te gaan met die kuren. Kijk dat is vrijheid van meningsuiting. Op haaruitval.net moeten alle vragen en antwoorden in het forum 1 bepaalde kant opgaan om zo een positieve indruk af te geven van het produkt aan de lezers. Ik ben van mening als een produkt echt goed is, het zichzelf wel verkoopt. Mond op mond reclame is nl. de beste reclame voor je produkt tenzij er af en toe een negatieve klank tussen zit, dan snoer je ze gewoon de mond, aldus Dhr Bolder.

Een forum is pas van waarde als iedereen er zijn mening en ervaring kan vertelllen over verschillende produkten zonder gecensureerd te worden door een soort Big Bolder(ehh Brother). Dan pas kan er gesproken worden over "informatief"

grtn
RICK is offline   Met citaat reageren