Discussie: transhair
Los bericht bekijken
Oud 12 januari 2002, 12:29   #28
Chris
HaarWeb lid
 
Chris's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2001
Locatie: Zoetermeer
Berichten: 291
Question Werking Aminexil.

Hoi Jorn,

Citaat:

REACTIE:
De bedoeling is om de client zo goed mogelijk in te lichten over de mogelijkheden die er zijn bij erfelijke haaruitval(+Alopecia Areata)
Jorn, wat is er mogelijk mbt Areata? Ik dacht dat er uitsluitend mogelijkheden waren bij mensen met Androgenetica?


Citaat:

Het trieste is dat er nog niet zoiets bestaat als KEURMERK voor deze branche
ABSOLUUT mee eens!


Citaat:

REACTIE:
Aminexil is wetenschappelijk bewezen. Ook Boersma raad het aan, zoals ook een aantal andere* dermatologen(*veel dermatologen zijn niet eens op de hoogte van propecia)
Hmmm...volgens mij is Aminexil NIET wetenschappelijk bewezen. Op het haaruitval.net forum zegt een lid hier het volgende over:


Citaat:

peter
Member
Member # 160
posted 18-12-2001 23:21
--------------------------------------------------------------------------------
hi viktor,
je had beter niet kunnen stoppen met minoxidil Er zijn slechts twee middelen waarvan de werkzaamheid wetenschappelijk bewezen is : minoxidil en finasteride. Er is geen overtuigend bewijs voor aminexil.
...
--------------------------------------------------------------------------------
| IP: Logged
Er zijn wel klinische testen uitgevoerd op Aminexil. Echter, dit gebeurt zovaak met middelen. Klinisch getest wil NIET zeggen dat het wetenschappelijk bewezen is.

Kijk deze thread er eens op na: http://www.haarweb.nl/forum/showthre...=&threadid=108


Citaat:

REACTIE: Ben ik het niet mee eens. Het is wetenschappelijk bewezen dat aminexil van Cosmetica-gigant L’oreal werkt. Echter propecia werkt beter!(grotere steekproef)
Jorn, waar haal jij die wetenschappelijke bewijzen dan vandaan?

Groet!
Chris.

Laatst gewijzigd door Chris; 12 januari 2002 om 12:32
Chris is offline   Met citaat reageren