Discussie: [Kliniek] Hairplus
Los bericht bekijken
Oud 1 augustus 2004, 21:52   #17
Eminem
HaarWeb lid
 
Eminem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 juni 2004
Berichten: 281
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henk
Eminem, hoe sta je nu eigenlijk tegenover een haartransplantatie?
Ben je het nog steeds van plan.
Ik begin na het lezen van deze berichten steeds meer twijfels over Hairplus te krijgen.... Ik zit er steeds meer aan te denken om een haartransplantatie volgens de FUE methode uit te laten voeren bij Dr.Jones
i.p.v die klote FUT methode in Canada, aangezien ik het resultaat van Bverotti erg bevredigend vind.Overigens hoor ik veel positieve verhalen over deze kliniek en komt deze kliniek erg professioneel over bij mij.Uiteraard zal ik eerst voor deze behandeling moeten sparen, aangezien het goede middel tot mijn grootste ergernis nog steeds niet op de markt is..

Tja, de spanningen omtrent deze kaalheid begint zijn dorre vruchten af te werpen en zijn tol te eisen, want ik begin echt te merken dat mijn gezondheid zowel psychisch en lichamelijk zwaar achter uit gaat
De laatste tijd begin ik erge last van hartklachten te krijgen vanwege de ergernis die deze kaalheid teweeg brengt.Jaaaha, je hoort het goed hartklachten.Momenteel weeg ik ook nog maar zo'n 63 kg, want ik krijg bijna geen hap meer binnen.Het prijskaartje zal hoog zijn bij Dr.Jones, maar ik zal er echt alles aan doen om van deze klachten af te willen komen.Wat dat betreft speelt geld dan geen rol bij mij.Om meerdere klachten te zien die ik aan deze duivelse ziekte overhou zou ik kijken in mijn eerste post van "Zelfmoordgedachten door kaalheid"
Deze klachten gun ik mijn ergste vijand nog niet eens.Blijkbaar zal ik dit leed wel verdiend hebben............

Laatst gewijzigd door Eminem; 1 augustus 2004 om 21:58
Eminem is offline   Met citaat reageren